اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

«منظریه» به شهرداری شهرکرد واگذار می‌شود

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری از انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین استانداری، شهرداری و راه و شهرسازی خبر داد و گفت: براساس این تفاهم‌نامه شهرک منظریه به شهرداری تحویل داده می‌شود تا پاکسازی، معماری و زیباسازی شهرک را در دستورکار قرار دهد.

«منظریه» به شهرداری شهرکرد واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، خسرو کیانی عصر امروز در بازدید از شهرک منظریه گفت: مانور عملیاتی چندمنظوره از ابتدای تابستان با هدف ساماندهی و رفع مشکلات این شهرک آغاز شد.

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این عملیات بدون هزینه و با ظرفیت دستگا‌ه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری کلید خورد و تا رفع کامل مشکلات شهرک منظریه ادامه دارد.

وی عملیات خاکی، تسطیح و آواربرداری، جابجایی زباله، ساماندهی فضای سبز و فضای بازی و همچنین آسفالت معابر را از مهمترین بخش‌های این مانور برشمرد و افزود: امروز شاهد بهره‌‌برداری از بلواری هستیم که با توجه به ترافیک موجود از مهمترین خواسته‌های ساکنان منظریه بود.

کیانی با بیان اینکه با اجرای طرح‌های پدافندی آبرسانی برای شهرکرد، آب شرب منظریه هم تأمین شد، اظهار داشت: با اجرایی طرح‌هایی که ما را وابسته به یک حوضه آبریز نکند، آب شرب استان را برای همیشه بیمه می‌کنیم.

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری از انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین استانداری، شهرداری و اداره‌کل راه و شهرسازی خبر داد و گفت: براساس این تفاهم‌نامه شهرک منظریه به شهرداری تحویل داده می‌شود تا پاکسازی، معماری و زیباسازی شهرک را در دستورکار قرار دهد.

افتتاح زمین چمن مصنوعی منظریه قبل از دهه فجر

عبدالصادق نجفی نیز در حاشیه این بازدید گفت: با هم‌افزایی به وجود آمده در رفع مشکلات شهرک منظریه نخاله‌ها، ضایعات و خاک اضافی جمع‌آوری و قسمت‌هایی که به خاک زراعی نیاز داشت تکمیل شد.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه سه زمین ورزشی یک‌هزار و ۵۰۰ متری در اختیار محلات منظریه قرار گرفت، افزود: زمین چمن مصنوعی در جوار مسجد امام هادی(ع) تا قبل از دهه فجر افتتاح خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول