7 فرمانداری جدید در فارس/ کازرون و مرودشت فرمانداری ویژه شد
هیات دولت امروز با تبدیلشدن کازرون و مرودشت به فرمانداری ویژه و ایجاد 7 فرمانداری جدید در فارس موافقت کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، بنا به تصمیم هیات وزیران، فرمانداریهای شهرستانهای کازرون و مرودشت به فرمانداری ویژه ارتقا یافت. همچنین 7 فرمانداری جدید دیگر در فارس شامل بخش های بیضا، اوز، سرچهان، زرقان، خفر، آباده طشک و کوه چنار ایجاد خواهد شد. به گزارش فارس، ربیعی سخنگوی هیات دولت در پایان نشست امروز این هیات در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر خاطرنشان کرد که این تقسیمات کمک خواهد کرد با توجه به گسترش تشکیلاتی، روند توسعه در استان فارس شتاب گیرد. انتهای پیام/76018
14:12 - 10 مهر 1398