اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

شایعه پراکنان کرونا زیر ذره بین اطلاعات سپاه هستند/ شناسایی ۱۵۰ نفر ازعاملان انتشار شایعه کرونا از سوی اطلاعات سپاه استان

سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس از شناسایی ۱۵۰ تن ازعاملان انتشار شایعات مرتبط با کرونا ویروس در استان خبر داد.

شایعه پراکنان  کرونا  زیر ذره بین اطلاعات سپاه هستند/ شناسایی ۱۵۰ نفر ازعاملان انتشار شایعه کرونا از سوی اطلاعات سپاه استان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی  اطلاعات سپاه فجر استان، با تلاش سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس در راستای تامین امنیت روانی جامعه، تعداد ۱۵۰ نفر از شایعه پراکنان و منتشرکنندگان اخبار کذب مرتبط با شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی، شناسایی و با آنها برخورد ارشادی و قضایی انجام شده است.

سازمان اطلاعات سپاه با افرادی که بخواهند در این برهه زمانی خاص در جامعه ، باعث تشویش اذهان عمومی و برهم زدن امنیت روانی مردم کشور عزیزمان شوند ، برخورد قاطع قضایی خواهد کرد .

همچنین پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس به مدیران گروه ها، کانال ها و صفحات شبکه های اجتماعی هشدار می دهند در صورت دامن زدن به شایعات و انتشار اخبار کذب و بی اساس در فضای مجازی ، با آنها برخورد قاطع خواهد شد.

سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس اعلام کرد از عموم هم استانی های انتظار می رود، جهت اطلاع از صحت و سقم اخبار به خبرگزاری های معتبر و صداوسیما یا واحد رسمی پاسخگوی سازمان های مرتبط با این موضوع مراجعه کنند و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجهی نکرده و از بازنشر آنها خودداری کنند.

این سازمان همچنین از مردم خواست در مواجه با افراد منتشر کننده اخبار کذب در فضای مجازی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۴ اعلام نمایند.

انتهای پیام/981008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول