اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

با فرهنگ‌سازی آموزشی می‌توان موج سوم کرونا را شکست

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: با تولید محتواهای هنری جذاب، فرهنگ‌سازی و آموزش عمومی، در کنار کادر درمان می‌توان به مبارزه با بیماری کرونا پرداخت.

با فرهنگ‌سازی آموزشی می‌توان موج سوم کرونا را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در راستای هم‌افزایی و تعامل برای مبارزه با بیماری کرونا نشستی به همت خانه نخبگان سلامت فارس (بسیج علمی) و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، رئیس بیمارستان حضرت علی‌اصغر (ع) شیراز و مسئول قرارگاه جهادی امام حسین (ع) استان فارس برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این نشست گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، از همان روزهای آغاز همه‌گیری بیماری کرونا، با همکاری هنرمندان و فرهنگ‌وران گام‌های بلندی را در راستای آموزش و فرهنگ‌سازی عمومی برای پیشگیری از بیماری کرونا برداشت و تولیدات نمایشی و هنری بسیاری را در این زمینه داشت که بارها بازنشر شد.

صابر سهرابی ادامه داد: هنرمندان و فرهنگ‌وران فارسی، بار دیگر نیز این توانمندی را دارند تا برای پیشگیری از بیماری کرونا، دوشادوش کادر درمان، و البته در سنگر آموزش و فرهنگ‌سازی عمومی گام بردارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان داشت: موضوع اصلی همه رویدادهای دهه فرهنگ فارس را به این موضوع اختصاص دادیم که امید است از این رهگذر هم هنرمندان و فرهنگ‌وران خود آشنایی لازم را پیدا کنند و هم با تولید محتواهای هنری جذاب، برای فرهنگ‌سازی و آموزش عمومی، در کنار کادر درمان، به مبارزه با این بیماری بپردازند.

وی افزود: فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اکنون در موج سوم بیماری کرونا، بار دیگر همه ظرفیت فرهنگی و هنری فارس را برای آموزش لازم به کار خواهد گرفت. زیرا با فرهنگ‌سازی آموزشی، می‌توان موج سوم کرونا را شکست چرا که تنها راه شکست این بیماری، همکاری و هم‌یاری همگانی است.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول