اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

افتخاری دیگر برای هیات ورزش‌های همگانی استان فارس

فاطمه شیبانی؛ مربی و داور بین‌المللی طناب‌زنی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس، با ابلاغ رییس فدراسیون جهانی طناب‌زنی به مدت چهار سال عضو کمیته جوانان فدراسیون جهانی طناب‌زنی شد .

افتخاری دیگر برای هیات ورزش‌های همگانی استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از هیات ورزش‌های همگانی فارس، شیبانی پیش از این عناوینی نظیر مدرس برتر ایران در رشته ورزشی طناب زنی از سوی فدراسیون ورزشهای همگانی، رییس کمیته طناب زنی فارس از سال ۹۲ تاکنون ، قضاوت دو  دوره مسابقات آسیایی طناب زنی در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ همچنین مربی‌گری تیم ملی طناب زنی ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۸چین و آسیایی ۲۰۱۹ کره جنوبی که منجر به کسب اولین مدال های بین المللی تاریخ جمهوری اسلامی ایران گردید را در کارنامه  حرفه ای خود دارد .

شیبانی با اشاره به اینکه پیش از این نیز  به عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون آسیایی طناب زنی از سال ۲۰۲۰ به مدت دو سال انتخاب شدم ، بیان کرد : اکنون در کنار برنامه ریزی بین المللی برای ورزشکاران و مربیان طناب زن در کمیته فنی فدراسیون آسیایی ، مسیولیت ‌برنامه ریزی برای آموزش و همه فعالیتهای ورزشکاران طناب زن جوان در سطح جهانی به مدت چهار سال نیز به مسئولیت‌هایم اضافه شده است .

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول