اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آتش‌سوزی در منطقه ارژن کوه پهن مهار شد

آتشی که صبح روز پنجشنبه ۴ شهریور ماه، در منطقه حفاظت شده ارژن-پریشان کوه پهن حادث شده بود، با همکاری و تلاش نیروهای یگان حفاظت محیط زیست فارس و دوستداران محیط زیست مهار شد.

آتش‌سوزی در منطقه ارژن کوه پهن مهار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست فارس گفت: پس از اطلاع از آتش سوزی که در ساعت ۱۱/۳۰ دقیقه دیروز در منطقه کوه پهن شروع شده بود، با تلاش مردم محلی و بومی منطقه، سازمان های مردم نهاد میراث زاگرس ممسنی، میراث پریشان، یاران بلوط دشمن زیاری، میراث زاگرس کوهمره سرخی، حامیان طبیعت کوه‌چنار  همچنین تیم واکنش سریع اداره کل و اداره حفاظت محیط زیست  کازرون و ارژن و همکاری منابع طبیعی کوه چنار مهار شد.

نصرت الله دهقان افزود: با توجه به وزش شدید باد و تراکم پوشش گیاهی منطقه، آتش به سرعت در حال پیشرفت بود اما با سرعت عمل تیم حاضردر سریع ترین زمان ممکن در ساعت ۵ عصر روز گذشته عملیات مهار انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای اطمینان خاطر از اطفای کامل حریق، همکاران محیط زیست در منطقه حضور دارند تا منطقه به طور کامل رصد و پایش شود.

 وی اظهار امیدواری کرد که با مشارکت جوامع محلی و همکاری با اداره منابع طبیعی و استفاده از ظرفیت سمن ها بتوانیم گامهای موثری در حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی برداریم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول