اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مناقصه 4 قطعه از راه‌آهن شیراز-بوشهر مورد توافق قرار گرفت

در دیدار استاندار فارس با معاون وزیر راه و شهرسازی، تکمیل 6 فاز از آزاد راه شیراز - اصفهان مورد بررسی قرار گرفت همچنین موضوع به مناقصه گذاشتن 4 قطعه دیگر از راه‌آهن شیراز به بوشهر نیز مورد توافق واقع شد.

مناقصه 4 قطعه از راه‌آهن شیراز-بوشهر مورد توافق قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه در دیدار با مقامات ارشد دولت و شرکت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به پیگیری تقویت امور زیربنایی، سرمایه‌گذاری و عمرانی استان پرداخت و در رابطه با رضایت‌بخش بودن روند توسعه و پیشرفت استان فارس گفت: مسیر رشد و شکوفایی همه جانبه‌ استان فارس هموارتر شده است.

وی در دیدار با مدیرعامل شرکت انرژی غدیر، در رابطه با رفع مشکل برق کارخانه آلومینیوم جنوب و سرمایه‌گذاری این شرکت در انتقال نیروگاه برق شیراز و احداث نیروگاه خورشیدی در بوانات و آباده گفت‌وگو کرد.

نماینده دولت در استان فارس در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی، تسریع در اتمام 6 فاز از آزاد راه شیراز - اصفهان را خواستار شد که تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد، همچنین موضوع به مناقصه گذاشتن 4 قطعه دیگر از راه‌آهن شیراز به بوشهر نیز مورد توافق قرار گرفت.

فعال شدن مجدد احداث راه‌آهن گل گهر به شیراز و ادامه آن به اهواز موضوع دیگر مورد بحث و تبادل نظر بود، همچنین با توافق در خصوص احداث کمربندی جدید شیراز عملیات اجرایی آن پس از جذب سرمایه‌گذار و طی مراحل قانونی آغاز خواهد شد.

در جلسه هیئت امنا، بازسازی بافت 360 هکتاری اطراف حرم حضرت شاهچراغ(ع) ضمن تصویب اعطای تسهیلات به ساکنین این بافت در راستای بازسازی، ترمیم و مرمت منازل مسکونی و احداث موسسات خیریه، بوم‌گردی و زائرسرا، برلزوم حفظ و نگهداری آثار تاریخی تاکید شد.

ایمانیه در دیدار با معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت ایمیدرو، خواستار تسریع در اکتشافات معادن و مشارکت ایمیدرو در انتقال آب از خلیج فارس و تکمیل راه اقلید به ابرکوه شد که مورد تایید و تصویب مقامات ارشد وزارت صنعت معدن تجارت قرار گرفت.

همچنین در دیدار استاندار فارس و روسای دانشگاه‌های شیراز و صنعتی، رئیس پارک علم و فناوری، رئیس مرکز استنادی جهان اسلام و رئیس شرکت گاز استان با وزرای علوم و نفت، حمایت از توسعه طرح‌های تحقیقاتی مرتبط با نفت، گاز، پتروشیمی و شیمی در مراکز علمی استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که برآیند آن تصویب حمایت‌های مالی در یک دوره 2 ساله بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول