اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

راهپیمایی یوم الله 13 آبان در استان فارس آغاز شد/ حضور پررنگ نوجوانان در راهپیمایی امسال

از ساعت 9/30 صبح امروز راهپیمایی 13 آبان همزمان با روز دانش‌آموز در استان بارس و شیراز آغاز شده است.

راهپیمایی یوم الله 13  آبان در استان فارس آغاز شد/ حضور پررنگ نوجوانان در راهپیمایی امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امسال نیز همچون سال‌های گذشته روز 13 آبان که در آن حوادث مهمی در تاریخ معاصر ایران روی داده است، گرامی داشته شد.

طی 2 سال گذشته به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، امکان برگزاری تجمع در سالروز سیزدهم آبان فراهم نبود، اما امسال با توجه به افت محسوس شیوع کرونا شرایط برای برپایی مراسمی باشکوه و تاثیرگذار فراهم شده است و اغتشاشات دو ماه گذشته در بعضی نقاط کشور و به ویژه حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و شهادت مظلومانه شماری از هموطنانمان در این مکان مقدس، اهمیت برگزاری مراسم و گرامیداشت این مناسبت را دوچندان کرده است.

راهپیمایی روز سیزده آبان همزمان با سراسر کشور در شیراز راس ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز آغاز شده است که مردم شیراز از میدان شهداء (شهرداری) به سمت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) راهپیمایی می کنند و در نهایت به مصلای نماز جمعه، هدایت خواهند شد.

در مسیر راهپیمایی که از خیابان پیروزی به سمت خیابان 9 دی و در نهایت حرم مطهر شاهچراغ (ع) است، موکب‌هایی عمدتا با متولی‌گری دانش آموزان و دانشجویان، با هدف ارائه بسته‌های فرهنگی برای پاسخگویی به شبهات برپا می‌شود احتمالا پذیرایی از شرکت کنندگان در این مراسم هم خواهد بود.

محل تجمع پایانی راهپیمایی 13 آبان شیراز، مصلای نماز جمعه است که سخنران مراسم پایانی، حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، در این مراسم به مناسبت هفتم شهدای حرم مطهر شاهچراغ نیز مراسم نوحه سرایی و عزاداری نیز به شکل ویژه برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول