اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

هدیه رئیس جمهور به خانواده شهدای امنیت لارستان تقدیم شد

فرماندار ویژه لارستان هدیه ارسالی از سوی ریاست جمهوری را به خانواده شهیدان جنگجو و عرفانی‌نیا از شهدای امنیت بخش بیرم لارستان که در حوادث اغتشاشات اخیر به شهادت رسیده بودند، تقدیم کرد.

هدیه رئیس جمهور به خانواده شهدای امنیت لارستان تقدیم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، در ایام میلاد حضرت امام علی علیه السلام و گرامیداشت روز پدر، فرماندار ویژه لارستان با همراهی امام جمعه بیرم و فرمانده سپاه ناحیه لارستان با حضور در منازل شهیدان هادی عرفانی‌نیا و نورالدین جنگجو در شهر بیرم و روستای بالاده، هدایای رییس‌جمهور، استاندار فارس و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس به خانواده معظم این شهیدان امنیت تقدیم کردند.

فرماندار ویژه لارستان در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رئیسی ریاست جمهوری، ایمانیه استاندار فارس و سردار بیانی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس خطاب به خانواده معظم شهدای امنیت، گفت: شهیدان هادی عرفانی نیا و نورالدین جنگجو بوجود آوردنده امنیت مردم بودند و این دو شهید والامقام مظلومانه به شهادت رسیدند و آن‌ها افتخار این نظام و انقلاب هستند.

به گزارش فارس، پاسدار شهید نورالدین جنگجو در سحرگاه روز جمعه ۲۲ مهر ماه به همراه همرزم شهیدش حجت الاسلام و المسلمین شیخ هادی عرفانی نیا، امسال به دست کوردلان منافق اغتشاشات اخیر در بیرم به شهادت رسیدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول