اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

استاندار فارس عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شد

طی آیینی استاندار فارس، فرمانده انتظامی استان و فرماندار شیراز به عضویت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر پیوستند.

استاندار فارس عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، استاندار فارس در نشستی با رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که از طریق وب کنفرانس صورت گرفت با تقدیر از خدمات اعضای این جمعیت در طرح نوروزی امسال اظهار کرد: در استان فارس هماهنگی بسیار مطلوبی بین مدیران ادارات در راستای حل مسائل و مشکلات مردم وجود دارد.

 محمد هادی ایمانیه بیان کرد: داوطلبین جمعیت هلال احمر به خودی خود سه لشکر را تشکیل می‌دهند و انتظار می‌رود جوانان جمعیت هلال‌‌احمر با هماهنگی ادارات استان به خدمت‌رسانی و کمک به مردم بشتابند.

ایمانیه در بخش دیگری از سخنان خود قول مساعد داد در راستای اجرای طرح نذر آب به جهت آبرسانی به شهرستان‌ها و روستاهای محروم در حد توان به جمعیت هلال احمر کمک خواهد کرد.

وی بر هم‌افزایی سیستماتیک و قانونمند جمعیت هلال احمر با سازمان جوانان در قالب انعقاد تفاهم‌نامه تاکید کرد و افزود: در جهت تامین بودجه برای دیجیتال نمودن 300 دستگاه بی‌سیم جمعیت استان فارس اقدام خواهد شد.

حسین درویشی مدیرعامل این جمعیت نیز اظهار کرد: عضویت در جمعیت هلال‌احمر به عنوان یک نهاد مردمی و تاثیر گذار افتخار بزرگی است.

درویشی گفت: فعالان در این مجموعه می‌توانستند با توجه به توانمندی در دیگر عرصه‌ها مشغول به فعالیت شوند اما به واسطه عشق به خدمت‌رسانی به مردم این کار را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه هلال احمر حلقه واسط بین خیران و گروه‌های داوطلبانه است بیان کرد: این نهاد مردمی می‌تواند به عنوان بازوی قوی و توانمند برای ملت و دولت عمل کند.

ایمانیه به کمپین بهبود رفتارهای ترافیکی سازمان جوانان هلال احمر پیوست

حسین درویشی با اعلام این خبر گفت: همزمان با پانزدهمین روز از اجرای طرح نوروزی سازمان جوانان، دکتر ایمانیه، با امضاء میثاق نامه به کمپین بهبود رفتارهای ترافیکی سازمان جوانان این جمعیت پیوست.

 درویشی با بیان اینکه طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هر ساله در عید نوروز اجرا می‌شود، افزود: پویش ملی بهرفت یکی از برنامه‌های مهم طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر است.

وی با اشاره به اینکه طرح بهرفت به دنبال آن است تا کودکان، نوجوانان و جوانان عضو هلال‌احمر را با مسأله سوانح و حوادث ترافیکی درگیر و آن‌ها را حساس کند، تصریح کرد: طرح بهرفت سعی دارد از طریق ارتقای آگاهی و نگرش اعضا، از خود آنان کمک بگیرد و این آگاهی را به دیگر افراد جامعه منتقل کند تا سرانجام شاهد تغییر رفتار ترافیکی باشیم.

گفتنی است فرمانده انتظامی استان فارس و فرماندار شیراز نیز با امضاء میثاق نامه به پویش ملی بهرفت پیوستند.

پایان پیام/ ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول