اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کشور به مدیران دلداده انقلاب نیاز دارد نه فریب‌خورده جناح خارج

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه دانش آموزان، نقش‌آفرینان آینده ایران و جهان هستند، گفت: آینده کشور به مدیرانی دلداده انقلاب، دارای اراده قوی، مردانی عالم که مدیریت سیاسی و اجتماعی را بفهمند نیاز دارد نه فریب‌خورده جناح خارج.

کشور به مدیران دلداده انقلاب نیاز دارد نه فریب‌خورده جناح خارج

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در دیدار با اعضای منتخب انجمن‌های اسلامی مدارس پسرانه سراسر استان گیلان در سالن اجتماعات مصلی امام خمینی رشت اظهار کرد: اعضای دانش آموزان انجمن اسلامی اعضایی گلچین شده و سکان‌داران آینده نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که افق‌های آینده کشور بسیار روشن و ملموس است، افزود: حاج قاسم سلیمانی باوجوداینکه فردی از نسل اول انقلاب است ولی امروز جوانان و ملت‌های آزاده جهان به این شخص افتخار و عکس وی را روی لباس خود حک می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی تنها یکی از خروجی‌های پرافتخار نظام‌های انقلاب اسلامی است، گفت: سردار شهید سلیمانی دارای شخصیتی با داشتن فضیلت‌های انسانی و معنوی و نظامی بوده که همه را تحت تأثیر خود قرار داده است.

فلاحتی با تأکید بر اینکه امروز همه ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران در تلاش جهت تربیت نیروهای سالم، قدرتمند و توانمند است، بیان کرد: دانش آموزان، نقش‌آفرینان آینده ایران و جهان هستند و امروز کشور مملو از علم و ایمان است‌.

وی با بیان اینکه دانش آموزان امروز اهل شور و شعور، تعالی معنوی، دنبال حماسه‌های انسان‌ساز و مردان آینده تاریخ ایران اسلامی هستند، تصریح کرد: آینده کشور به مدیرانی دلداده انقلاب، دارای اراده قوی، چشم و دست‌پاک، مردانی عالم که مدیریت سیاسی و اجتماعی را بفهمند و جاه‌طلب نباشند نیاز دارد نه فریب‌خورده جناح خارج.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه نفوذی‌های کشور در همه رده‌ها وجود دارند و عمده آسیب کشور از طریق نفوذی‌ها ایجاد می‌شود، گفت: باید نفوذی‌ها را شناسایی و مانع ورود آن‌ها در عرصه‌های گوناگون شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر لزوم شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های نوجوانان و جوانان افزود: تکریم و تشویق دانش آموزان بسترساز تربیت مسؤولان دلسوز آینده و رصد سازی نظام آینده نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول