اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

انسداد کامل ۶ محور اصلی استان گیلان بر اثر برف و کولاک/ نجات ۶۰۰ مسافر و خودرو

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان از انسداد کامل ۶ محور اصلی بر اثر بارش برف و کولاک خبر داد و گفت: راهداران به بیش از ۶۰۰ مسافر و خودرو طی ۴۸ ساعت گذشته امدادرسانی کرده‌اند.

انسداد کامل ۶ محور اصلی استان گیلان بر اثر برف و کولاک/ نجات ۶۰۰ مسافر و خودرو

محمدرضا نازک‌کار دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به انسداد تعدادی از محورهای مواصلاتی در سطح استان گیلان اظهار کرد: محورهای اسالم به خلخال، پونل به خلخال، آزادراه رشت قزوین در محدوده امامزاده هاشم، محور قدیم رشت قزوین و همچنین محور فومن سراوان به دلیل شدت بارش‌ها و کولاک مسدود هستند.

وی با بیان اینکه ۵۲ اکیپ راهداری به‌صورت شبانه‌روزی در حال تلاش برای برف‌روبی از سطح معابر برون‌شهری استان هستند، افزود: توسط ۵۱۷ تن از راهداران بیش از یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر از سطح معابر برون‌شهری استان تاکنون برف‌روبی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان با اشاره به امدادرسانی نیروهای راهدار در سطح معابر برف‌گیر استان گفت: راهداران در راه خانه‌های سیار و ثابت و در سطح جاده‌های برف‌گیر تاکنون به ۱۱۰ نفر از مسافران و در راه ماندگان امدادرسانی کردند.

ناز کار همچنین با اشاره به امدادرسانی راهداران به خودروهای درگیر برف در سطح معابر برف‌گیر طی ۴۸ ساعت گذشته بیان کرد: طی دو روز اخیر ۵۰۰ خودرو که در برف‌گیر کرده بودند توسط راهداران نجات‌یافته‌اند.

انتهای پیام/۳۳۸۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول