اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

درگیری خاصی بین نامزدها و هوداران آن‌ها در آستارا مشاهده نشد

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه این شهرستان برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل و صددرصدی را دارد، گفت: درگیری خاصی بین نامزدها و هواداران آن‌ها در حوزه انتخابی شهرستان آستارا مشاهده و گزارش نشد.

درگیری خاصی بین نامزدها و هوداران آن‌ها در آستارا مشاهده نشد

 به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حسن رستم‌زاد عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری‌های این شهرستان در محل فرمانداری انتخابات را یکی از برکات نظام و انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: مردم به واسطه انتخابات در تعیین سرنوشت کشور مشارکت می‌کنند. 

فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در رأس امور قرار گرفته و قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون ازجمله وظایف آن است، گفت: نامزدهای نمایندگی و هواداران آن‌ها قبل از پیروزی در انتخابات و راه‌یابی به مجلس با برگزار کردن یک انتخابات سالم مُر قانون را رعایت کنند.  

وی با اشاره به اینکه همه نامزدهای نمایندگی مجلس در حوزه انتخابی شهرستان آستارا سخنرانی‌های خوبی داشته و از 6 جایگاه پیش‌بینی‌شده در سطح شهرهای آستارا و لوندویل نهایت استفاده را کردند، گفت: طی‌این‌مدت درگیری خاصی بین نامزدها و هواداران آن‌ها مشاهده و گزارش نشد.

رستم‌زاد با بیان اینکه براساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته انتظار ما از مردم ولایی و غیور شهرستان آستارا مشارکت صددرصدی است، افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی طی این روزهای باقی‌مانده با تبلیغات رسانه‌ای تلاش می‌کنند تا مردم را از رفتن به پای صندوق‌های اخذ رأی ناامید کنند.

رئیس حوزه انتخابی شهرستان آستارا تعداد شعب اخذ رأی را 84 شعبه دانست و بیان کرد: از تعداد مذکور، 60 شعبه در شهر آستارا و بخش مرکزی و 24 شعبه در شهر و بخش لوندویل مستقر هستند که تعداد شعب ثابت 71 و تعداد شعب سیار 13 شعبه پیش‌بینی شده است.   

وی تعداد افراد واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابی شهرستان آستارا را 65 هزار و 570 نفر دانست و بیان کرد: طبق اعلام آموزش و پرورش این شهرستان، 600 نفر از آن‌ها برای نخستین‌بار در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر می‌شود تا با حضور سیاسی خود در دو اسفند در تعیین سرنوشت کشور نقش ایفا کنند. 

رئیس شورای تأمین شهرستان آستارا با اشاره به اینکه این شهرستان برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل و صددرصدی را دارد، گفت: در تمام شعب اخذ رأی احراز هویت رأی‌دهندگان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. 

به گزارش فارس، یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی دو اسفند ماه جاری هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان آستارا برگزار می‌شود تا مردم غیور و ولایی این شهرستان با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی برای یک دوره چهارساله نماینده خود را برای خانه ملت انتخاب کنند.

فرشاد پورافقی، ناصر حمیدی‌زارع، ولی داداشی، زهرا سعادتی، سیدعبدالعظیم سیدتقوی، بهروز عبادزاده، غلام‌رضا مرحبا، اسد معانی، احد نجار و کیهان نگاری ده نامزدی هستند که برای بخت‌آزمایی در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول