اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فارس من|هیچ گوشت فاسدی بین مردم توزیع نشده است

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان با اشاره به معدوم‌سازی سه تن گوشت فاسد در فروشگاهی در رشت گفت: مردم اطمینان داشته باشند هیچ گوشت فاسدی بین مردم توزیع نشده است.

فارس من|هیچ گوشت فاسدی بین مردم توزیع نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سامانه "فارس من" به‌منظور دریافت نظرات و مطالبات مردمی در خبرگزاری فارس راه‌اندازی شده و در اولین فرصت به مطالبات مردمی پاسخ می‌دهد.

«احتکار یک فروشگاه در رشت و بازی با جان مردم» یکی از موضوعاتی بود که مخاطب در سامانه فارس من ثبت و در آن اشاره کرد که فروشگاه .... در رشت گوشت را دپو کرده بود تا بازار عید را در دست بگیرد و از آن سود کند اما بیماری کرونا امان نداد. با این اوصاف بازهم طمع کردند و گوشت‌ها را نگه‌داشته و حاضر شدند که این محصول از بین برود ولی به دست مردم نرسد. کلی پیام مردمی موجود است که مرغ، گوشت تیکه‌ای و چرخ‌کرده گرفته بودند که بوی تعفن می‌داد و وقتی‌که به فروشگاه مراجعه کردند تا گوشت را پس دهند، فروشندگان از قبول آن ممانعت کردند...!!

هیچ گوشت فاسدی بین مردم توزیع نشده است

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به موضوع دپو و عرضه گوشت فاسد دریکی از فروشگاه‌های رشت اظهار کرد: مدیر فروشگاه مذکور موضوع انباشت گوشت فاسد ناشی از عدم خرید مصرف‌کننده در ایام کرونا را به دستگاه‌های متولی اعلام کرده بود.

محمد درویش کردار با بیان اینکه در جریان این اطلاع، سه تن گوشت شناسایی و معدوم شد، افزود: پس از اعلام مدیر فروشگاه به دامپزشکی و بهداشت و همچنین با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با بهداشت و صمت، گوشت فاسد به‌صورت کلی معدوم شد.

وی با تقدیر از حسن توجه مردم به نکات بهداشتی و لزوم اطلاع‌رسانی موارد مشکوک به دستگاه‌های ناظر گفت: در جریان کشف و معدوم‌سازی سه ‌تن گوشت در رشت مردم اطمینان داشته باشند که هیچ گوشت فاسدی بین مردم توزیع نشده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول