اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پرواز بادبادک‌ها در آسمان نیلگون حیران

جشنواره استانی بادبادک‌ها در منطقه گردشگری حیران شهرستان آستارا برگزار شد.

پرواز بادبادک‌ها در آسمان نیلگون حیران

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، رئیس هیأت ورزش‌های همگانی گیلان عصر امروز در جریان برگزاری جشنواره استانی بادبادک‌ها در منطقه گردشگری حیران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از اجرای جشنواره فوق، معرفی اماکن زیبای گیلان به مردم و شناسایی مکان‌های محروم جهت برطرف کردن مشکلات آن است.   

علی‌رضا زهری تعداد شرکت‌کنندگان در جشنواره استانی بادبادک‌ها را ۱۰۰ نفر همراه با اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی توسط گروه پارکور عاج فیل عنوان کرد و گفت: در این جشنواره، ۵۲ بادبادک در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در آسمان منطقه گردشگری حیران به پرواز درآمد. 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا نیز در جریان برگزاری جشنواره استانی بادبادک‌ها در منطقه گردشگری حیران اظهار کرد: با همکاری فرمانداری، میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است جشنواره بلال، گل‌گاوزبان و صنایع‌دستی در گردنه حیران شهرستان آستارا برگزار شود.

وحید خاصی‌پور تعداد برنامه‌های امسال هفته تربیت‌بدنی و ورزش را بیش از ۴۰ عنوان برنامه دانست و تصریح کرد: تاکنون ۳۰ عنوان برنامه به همت سازمان‌های مردم‌نهاد، ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی در طول هفته تربیت‌بدنی و ورزش اجراشده و ۱۰ عنوان برنامه دیگر نیز تا روز یک‌شنبه به اجرا درمی‌آید.

به گزارش فارس، برگزاری مسابقات اسکیت، دارت، شطرنج و فوتبال دستی، دیدار با فرماندار و امام‌جمعه، مسابقات ژیمناستیک کودکان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزش‌های سنتی، غبارروبی و گل‌باران مزار شهدا ازجمله برنامه‌های امسال هفته تربیت‌بدنی و ورزش در شهرستان آستارا بود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول