اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تشکیل شعب قضایی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در گیلان

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با اشاره به راه‌اندازی شعب قضایی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در استان گفت: پرونده آمرین معروف و ناهیان منکر در صورت دادگاهی شدن در شعب فوق پی‌گیری می‌شود.

تشکیل شعب قضایی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام سجاد سرافزار امشب در جمع بسیجیان این شهرستان در محل سالن سپاه ناحیه با اشاره به راه‌اندازی شعب قضایی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در سطح استان اظهار کرد: پرونده آمرین معروف و ناهیان منکر در صورت دادگاهی شدن در شعب فوق پیگیری می‌شود.

وی فلسفه قیام عاشورا را امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر دانست و گفت: در حل منکرات جامعه نمی‌توان تنها به بخشنامه و قانون اکتفا کرد، به همین دلیل از مسؤولین دستگاه‌های ذی‌ربط و عضو شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر انتظار داریم در ترویج این فریضه حسنه به وظایف سازمانی خود به نحواحسن عمل کنند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان گیلان خواستار تشکیل گروه‌های جهادی امربه‌معروف و نهی‌از‌منکر باهدف ترویج این فریضه واجبه الهی شد و افزود: بسیجان با دغدغه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی می‌توانند در قالب گروه‌های فوق ثمربخش باشند.

سرافزار با بیان اینکه اعضای گروه‌های جهادی از پشتوانه قضایی برخوردار بوده و اعضای شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر موظف به حمایت از آن‌ها هستند، تصریح کرد: عفاف و حجاب، پیگیری مشکلات مردم و مرتفع کردن دغدغه‌های آن‌ها به‌واسطه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در دستور کارگروه‌های جهادی باشد.

به گزارش فارس، دیدار با فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه، خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی و گل‌باران مزار شهدا و دیدار با امام‌جمعه از دیگر برنامه‌های اعضای شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان گیلان در سفر یک‌روزه به شهرستان آستارا بود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول