اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کارهای ناشدنی دولت با دستان بسیج شدنی می‌شود

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه کارهای ناشدنی دولت با دستان بسیج، شدنی شده است، گفت: دانش‌آموزان بسیجی با حضور خود در روستاهای صعب‌العبور و محروم کشور، کارهای ناتمام و نشدنی دولت را به اتمام رسانده‌اند.

کارهای ناشدنی دولت با دستان بسیج شدنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا عصر امروز در جریان دیدار با دانش‌آموزان این شهرستان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در محل دفتر امام‌جمعه اظهار کرد: عنوان و تفکر بسیجی باید توأمان در دانش‌آموزان نسل امروز انقلاب وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه بسیجی به معنای عام خود حضور در میدان‌های سخت است، تصریح کرد: کارهای ناشدنی دولت با دستان بسیج، شدنی شده و دانش‌آموزان بسیجی با حضور خود در روستاهای صعب‌العبور و محروم کشور، کارهای ناتمام و نشدنی دولت را به اتمام رسانده‌اند.

امام‌جمعه آستارا عرصه نبرد دانش‌آموزان بسیجی را جنگ نرم دانست و بیان کرد: مگسک اسلحه استکبار جهانی و جنگ نرم دشمن، دانش‌آموزان را هدف قرار داده و عکس‌العمل یک دانش‌آموز بسیجی و انقلابی در قبال این هدف‌گیری دفاع توأم با حمله است.

حافظ‌نیا با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا اینترنت و فضای مجازی به راحتی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است، تصریح کرد: قرار گرفتن اینترنت، فضای مجزی و گوشی‌های هوشمند در اختیار دانش آموزان برای دشمن یک فرصت ایجادکرده تا استفاده دانش‌آموزان از فضای مجازی را مدیریت کند.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه امسال شهید فهیمده‌ها و بهنام محمدی‌ها در دوران هشت سال دفاع مقدس فراوان بود، اما این دو به عنوان الگوی دانش‌آموزان بسیجی انتخاب شدند، گفت: یک دانش‌آموز بسیجی در درس خواندن و دیگر مباحث اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی مدرسه خود باید برای دیگران الگو باشد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا نیز در جریان دیدار دانش‌آموزان این شهرستان با امام‌جمعه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب در عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کمر همت بسته‌اند تا ایران اسلامی را زمین‌گیر کنند.

سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری سلاح یک دانش‌آموز بسیجی را علم دانست و تصریح کرد: دانش‌آموزان بسیجی با پای‌بندی به مذهب و ارزش‌های دینی، برخورداری از روحیه انقلابی و داشتن تعهد نسبت به آرمان‌های نظام و انقلاب می توانند برای پیش برندگی نظام و انقلاب اسلامی مفید باشند.

سید سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا نیز در جریان دیدار دانش‌آموزان این شهرستان با امام‌جمعه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: دستگاه تعلیم و تربیت با همکاری تشکل های دانش آموزی در راستای اعتلای مبانی فکری و اخلاقی دانش‌آموزان گام برمی‌دارد.

به گزارش فارس، نواخته شدن زنگ استکبارستیزی، دیدار با امام‌جمعه و فرماندار، غبارروبی و گل‌باران مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای دانش‌آموز، حضور در نماز جمعه و قرائت بیانیه استکبارستیزی، تجمع دانش‌آموزان در یوم‌الله ۱۳ آبان ازجمله برنامه‌های امسال هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان آستارا است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول