اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اعمال محدودیت‌های قرمز کرونایی در منطقه آزاد انزلی

سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به قرمز شدن وضعیت بندر انزلی طبق اعلام ستاد ملی کرونا گفت: در این راستا محدودیت‌های لازم برای مشاغل و فعالیت‌ها در محدوده این منطقه اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت‌های قرمز کرونایی در منطقه آزاد انزلی

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی کاظمیان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در راستای اجرای دستورالعمل‌های وزارت بهداشت کشور و بر اساس آخرین اطلاعیه ستاد ملی کرونا کشور، شهرستان بندر انزلی جزو مناطق با وضعیت قرمز کرونایی تبدیل و اعلام‌شده، اظهار کرد: در این راستا محدودیت‌های لازم برای مشاغل و فعالیت‌ها در محدوده این منطقه اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳، ۴ تا اطلاعیه بعدی درکل محدوده منطقه آزاد اعم از داخل و خارج از فاز تجارت تعطیل می‌باشند، گفت: خودروها با پلاک بومی امکان خروج از منطقه را نداشته و پلاک‌های غیربومی هم اجازه ورود به این منطقه را نخواهند داشت.

سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه درب‌های ورودی فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی برای عموم گردشگران از تاریخ اعلام این خبر تا اطلاعیه بعدی ستاد کرونا بسته می‌باشد، تصریح کرد: مشاغل گروه یک ازجمله کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی، واحدهای حمل‌ونقل عمومی، ادارات، مراکز نظامی امدادی و بانک‌ها، فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و میوه و سبزیجات، داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بیرون بر؛ تعمیرگاه‌ها، فروشگاه‌های عرضه مصالح ساختمانی و قطعات یدکی می‌توانند در ساعات تعیین‌شده به فعالیت خود ادامه دهند.

به گفته مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان، مرکز شماره‌گذاری خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی نیز به دلیل قرار گرفتن در گروه ۲ مشاغل تا اطلاع بعدی ستاد کرونا تعطیل می‌باشد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول