اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

افزایش چشمگیر درخواست صدور برگه تردد به گیلان

رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان رشت وضعیت کرونا در گیلان را بسیار شکننده و خطرناک دانست و گفت: یک سال مردم به هر دلیلی از مسافرت خودداری کرده و در ایام نزدیک به عید نوروز هم‌وطنان در آستانه انفجار برای مسافرت بوده و از تمامی استان‌های کشور درخواست برگه تردد به گیلان وجود دارد.

افزایش چشمگیر درخواست صدور برگه تردد به گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی فتح‌اللهی امشب در جلسه ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه سال گذشته بسیار بر مردم ایران سخت گذشت، اظهار کرد: در سال گذشته در این ایام از سال هم‌وطنان و کادر درمان بسیار زیادی را به دلیل کووید ۱۹ ازدست‌داده و در سالگرد این عزیزان ازدست‌رفته هستیم.

وی با اشاره مرگ روزانه ده‌ها نفر در گیلان در سال گذشته گفت: گیلان یکی از استان‌های همیشه درگیر با کرونا بوده و در اسفند سال گذشته و فروردین‌ماه امسال روزانه ده‌ها نفر را در گیلان ازدست‌داده و تمامی فعالیت‌ها در کشور تحت تأثیر کووید ۱۹ بود.

رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا شهرستان رشت با اذعان به اینکه طرح غربالگری شهید حاج قاسم یک افتخار بزرگ در کشور است، تصریح کرد: دولت از تمام ظرفیت خود برای کنترل کووید ۱۹ در کشور به خرج داده و تاکنون واکسن‌های متعددی به کشور وارد و تست‌شده است، ولی همواره استکبار درصدد برای ناکارآمدی ایران در کنترل کرونا است.

فتح‌اللهی با تأکید بر خاص بودن شرایط جمهوری اسلامی در ایام انتخابات بیان کرد: تمام دنیا  نگاهش به انتخابات ایران بوده و از فردا این ماراتن آغاز می‌شود، لذا باید به دلیل شیوع کرونا لذا باید از تمامی ظرفیت‌ها برای حضور مردم در انتخابات تلاش کنیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی فوت روزانه یک‌هزار نفر در کشور توسط نهادهای بین‌الملل افزود: تمام دنیا پیش‌بینی فوت  روزانه ‌یک‌هزار نفر بعد از مهرماه را داشتند، ولی دولت در این شرایط تحریم که دنیا حتی از دادن ماسک به ایران امتناع می‌کرد توانست امید را به جامعه تزریق کند.

فرماندار شهرستان رشت وضعیت کرونا در گیلان را بسیار شکننده و خطرناک دانست و گفت: یک سال مردم به هر دلیلی از مسافرت خودداری کرده و در ایام نزدیک به عید نوروز هم‌وطنان در آستانه انفجار برای مسافرت بوده و از تمامی استان‌های کشور ازجمله سیستان و بلوچستان درخواست برگه تردد به گیلان وجود دارد.

فتح‌اللهی با درخواست از مردم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان رشت بیان کرد: همچنان محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۹ شب تا سه صبح در گیلان ادامه دارد، ولی بازهم شاهد افزایش ترافیک و در این ساعات بوده و میزان جریمه‌های خودرو در این ساعات بسیار قابل‌تأمل است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول