اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

صاحبان خودرو‌های مخدوش کننده پلاک به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان مخدوش کردن پلاک خودرو توسط برخی افراد را اقدامی ناشایست دانست و گفت: متاسفانه اعمال محدودیت‌های تردد باعث شده برخی از شهروندان اقدام به دستکاری پلا‌ک خودروهای خود کرده و در همین خصوص یک‌هزار و ۸۰۰ خودرو به اتهام مخدوش کردن پلاک به مراجع قضایی معرفی شدند.

صاحبان خودرو‌های مخدوش کننده پلاک به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیر طالبی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعمال محدودیت در تمامی شهرستان‌های گیلان اعمال می‌شود، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی در تمامی شهرستان‌های گیلان وجود داشته و بر حسب تغییر وضعیت محدودیت‌ها بر همان اساس قرار گرفته و اگر شهری از وضعیت زرد خارج شود ورود و خروج خودرو به آن‌شهرستان کنترل می‌شود.

وی تردد بین‌شهری در تمام شهرستان‌های گیلان را ممنوع اعلام کرد و گفت: چهار شهرستان سیاهکل، ماسال، شفت و رضوانشهر در وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز قرار و به این دلیل ورود و خروج از این شهرها ممنوع و خودروها در صورت ورود با جریمه مواجه می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با اشاره به جزئیات محدودیت‌های کرونایی در شهرستان‌های استان افزود: خودروها در صورت ورود و خروج به شهرستان‌های قرمز مبلغ یک‌میلیون تومان و در صورت ورود و خروج به شهرستان نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه شده و همچنین ممنوعیت تردد خودرو در بین ساعات ۲۲ تا سه شب پابرجا است.

طالبی با اذعان به اینکه اغلب مردم گیلان در ممنوعیت تردد شبانه در استان را جدی نگرفته‌اند، تصریح کرد: متاسفانه علیرغم هشدارهای متعدد، مردم ممنوعیت تردد شبانه را جدی نگرفته و در ساعات اولیه هر شب بین دو هزار و ۵۰۰ تا سه‌هزار جریمه خودرو را در گیلان ثبت می‌کنیم که به نوبه خود رکورد است.

وی مخدوش کردن پلاک خودرو توسط برخی افراد را اقدامی ناشایست دانست و بیان کرد: متاسفانه اعمال محدودیت‌های تردد باعث شده برخی از شهروندان اقدام به دستکاری پلا‌ک خودروهای خود می‌کنند و باعث می‌شود دوربین به اشتباه جریمه را برای مالک خودرویی دیگر ثبت کند که در این حوزه نیز بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ خودرو به اتهام مخدوش کردن پلاک به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول