اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پایان کار سپیدرود در فراموشخانه لیگ دو

در هفته پایانی لیگ دسته دو کشور تیم فوتبال ایران سپیدرود مقابل میزبان خود شهرداری بندرعباس نرفت که در نهایت این دیدار با حکم کمیته انضباطی سه بر صفر به سود تیم میزبان خواهد شد.

پایان کار سپیدرود در فراموشخانه لیگ دو

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سپیدرود رشت  در هفته پایانی از لیگ دسته یک کشور که قرار بود در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شود، مقابل شهرداری بندرعباس حضور پیدا نکرد تا بازی با نتیجه سه بر صفر به سود میزبان اعلام شود.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با عدم حضور در مسابقه تشریفاتی برابر شهرداری بندرعباس پرونده فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ لیگ دسته دوم خود را بست تا مثل گذشته مشکلات مالی مثل همیشه دامن گیر این تیم خوب و ریشه دار گیلانی باشد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که با قدمتی ۵۰ ساله از تیم‌های پرطرفدار شهرستانی در سطح کشور به‌شمار می‌رود، دو سال پیش موفق شده بود به رقابت‌های لیگ برتر صعود کند اما در همان سال نتوانست سهمیه خود را حفظ و به لیگ دسته اول سقوط کرد.

 

اما تنزل سپیدرود به همین جا ختم نشد چون این تیم پس از سقوط از لیگ برتر به لیگ دسته اول، فصل گذشته نیز نتوانست نتایج خوبی را در این لیگ کسب کند و در نهایت به  لیگ دسته دوم سقوط کرد و اینک این تیم ریشه دار و قدیمی در لیگ دسته دوم بازی های خود را دنبال می‌کند و با نتایج این فصل نیز باید یک فصل دیگر در را در فراموشخانه لیگ دو سپری کند.

تنزل این تیم به لیگ دسته دوم کشور عوامل زیادی دارد که البته تعدادی از کارشناسان، ضعف مفرط مالکیتی و مدیریتی و همچنین بدهی‌های سپیدرود را مهمترین مشکلات این تیم طی چند سال اخیر می‌دانند که در نهایت باعث شده سپیدرود نتواند در رقابت‌های لیگ دسته دوم  موفق عمل کند.

به گزارش فارس، سپیدرود رشت در پایان با ۲۶ بازی و ۳۷ امتیاز در رتبه پنجم گروه اول از لیگ دسته دو فوتبال ایران قرار گرفت و این فصل را بدون صعود به لیگ یک به پایان رسانید.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول