اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فعالیت ۳۵۴ شرکت دانش بنیان در سطح کشور در حوزه کشاورزی

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در حال حاضر ۳۵۴ شرکت دانش بنیان در سطح کشور فعالیت دارند و اقدامات بسیار خوبی در حوزه کشاورزی انجام داده‌اند.

فعالیت ۳۵۴ شرکت دانش بنیان در سطح کشور در حوزه کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی خیرالدین عصر امروز در نشست توسعه کشاورزی دانش بنیان که در سالن اجتماعات دانشکده معماری دانشگاه گیلان با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس ‌جمهور به گیلان باید به طور دقیق اجرایی شود، اظهار کرد: بنده برای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان در این استان حضور یافتم.

وی با اشاره به برنامه وزارت جهاد کشاورزی به منظور تسهیل پهنه فناوری و نوآوری در حوزه کشاورزی گفت: گیلان یکی از استان‌های با‌ظرفیت بسیار زیاد در حوزه کشاورزی است به همین منظور بهره‌گیری از فناوری‌های روز در حوزه کشاورزی بسیار حائز اهمیت است.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تأکید بر ضرورت راه‌اندازی زنجیره استارتاپی برای تولیدات داخلی در کشور افزود: بدون شک پارک علم و فناوری یکی از مراکز مهم در بهره‌گیری از فناوری‌ها است که باید به آن توجه شود.

خیرالدین با اشاره به وجود ۶۳ واحد فناور مشغول در گیلان در حوزه کشاورزی بیان کرد: این تعداد از واحد فناور در حوزه کشاورزی بسیار اندک است لذا باید یک پهنه و ناحیه نوآور کشاورزی در استان گیلان راه‌اندازی شود.

وی از انعقاد تفاهم نامه، پردیس علم و فناوری تخصصی کشاورزی در کل کشور خبر داد و افزود: در حال حاضر ۳۵۴ شرکت دانش بنیان در سطح کشور فعالیت دارند و اقدامات بسیار خوبی در حوزه کشاورزی انجام داده‌اند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول