اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آغاز طرح نوسازی و بهسازی مسکن در ۲ شهرستان گیلان توسط موسسه مسکن بسیج

مدیر عامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج با بیان اینکه همواره بافت فرسوده یکی از دغدغه‌های اساسی دولت‌ها بوده است، گفت: موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج ماموریت خود در راستای نوسازی و بهسازی بافت فرسوده را به صورت پایلوت در ۲ شهرستان آستانه‌اشرفیه و فومن آغاز کرده است.

آغاز طرح نوسازی و بهسازی مسکن در  ۲ شهرستان گیلان توسط موسسه مسکن بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج رودبار، فومن و رضوانشهر امروز در محل ستاد موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج با مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج دیدار و گفت وگو کردند. 

مجتبی حبیب زاده مقدم با اشاره به میزان بافت فرسوده در سطح استان گیلان اظهار کرد: موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج ماموریت خود در راستای نوسازی و بهسازی بافت فرسوده را به صورت پایلوت در ۲ شهرستان آستانه‌اشرفیه و فومن آغاز کرده است. 

وی با بیان اینکه همواره بافت فرسوده یکی از دغدغه‌های اساسی دولت‌ها بوده است، گفت: با توجه به رویکرد اجتماعی این مسئله می‌توان گفت بسیج یکی از موثرترین نیروها در ساماندهی این معضل می‌باشد. 

مدیر عامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج با اشاره به توانمندی‌های گروه بنیاد تعاون بسیج تصریح کرد: موسسه این توانایی را دارد تا با همکاری سایر مؤسسات و شرکت‌های ذیل بنیاد تعاون بسیج نظیر موسسه خدمات درمان بسیجیان، موسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام، شرکت یاس نوین پارسه و غیره، مسکنی ایمن با فراهم آوری شرایط زندگی مناسب و درخور شأن ساکنان شهرستان‌های استان گیلان و به ویژه بسیجیان استان ارائه کند. 

حبیب زاده مقدم با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن، این طرح را یک زمینه بسیار موثر جهت گسترش همکاری‌های موسسه و نواحی مقاومت بسیج در استان خواند و افزود: تا کنون توافقات خوبی در بحث آماده‌سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در استان‌های مختلف از قبیل فارس، خراسان جنوبی، سمنان، آذربایجان شرقی، اصفهان، زنجان و غیره صورت پذیرفته و کار در استان‌های فارس، خراسان جنوبی و مازندران آغاز شده است. 

بهروز عطایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودبار نیز با اشاره به سطح محرومیت در استان گیلان با تقدیر از اقدامات عمران اجتماعی و محرومیت‌زدایی موسسه مسکن و عمران اجتماعی اظهار کرد: حضور این موسسه در نواحی مختلف استان گیلان می‌تواند سبب بسیج‌کنندگی تمام اقشار در جهت محرومیت‌زدایی شود. 

محسن جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فومن نیز با اشاره به ماموریت‌های موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج، توانمندسازی هسته‌های بسیجی از طریق پروژه‌های این موسسه در استان گیلان را یکی دیگر از زمینه‌های گسترش همکاری‌های موسسه با نواحی مقاومت بسیج خواند و اظهار کرد: در حال حاضر در استان بسیجیان تحصیل کرده زیادی دنبال بازار کار مناسب می‌گردند که پروژه‌های این موسسه در استان میتواند زمینه خوبی برای فعالیت این عزیزان باشد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول