اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تأخیر در تکمیل پروژه‌های مرتبط با فرآیند تقویت تجارت پذیرفتنی نیست

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم اتمام طرح‌های مرتبط با فرآیند تقویت تجارت در استان گفت: همه طرح‌ها به ویژه طرح‌هایی که مرتبط با فرآیند تقویت تجارت هستند، با همتی مجدانه و عزمی جهادی و انقلابی، به سرانجام برسد و تاخیر در بهره‌برداری از آن‌ها، پذیرفتنی نیست.

تأخیر در تکمیل پروژه‌های مرتبط با فرآیند تقویت تجارت پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر آستارا، اسدالله عباسی ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند گسترش پایانه حمل‌ونقل صادراتی کالا، طرح گردشگری تالاب بین‌المللی استیل و نیز مسیر ریل‌گذاری راه آهن رشت- آستارا و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بنادر موجود در استان، دارای ظرفیت خوبی به لحاظ گشترس و توسعه اقتصاد هستند، اظهار کرد: گیلان به دلیل همسایگی با کشورهای عضو دریای خزر و اتحادیه اوراسیا دارای بهترین ظرفیت برای افزایش صادرات هستند. 

وی با تأکید بر لزوم اتمام طرح‌های مرتبط با فرآیند تقویت تجارت در استان گیلان گفت: همه طرح‌ها به ویژه طرح‌هایی که مرتبط با فرآیند تقویت تجارت هستند، با همتی مجدانه و عزمی جهادی و انقلابی، به سرانجام برسد و تاخیر در بهره‌برداری از آن‌ها، پذیرفتنی نیست. 

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به مسیر شمال جنوب و نقش مهم راه آهن گیلان در آستارا با عنایت به منویات و ارزش‌گذاری رهبر معظم انقلاب و تاکیدات رئیس جمهوری به این مهم افزود: فعال شدن اقتصاد دریا، تسهیل تجارت دریایی و حمل و نقل دریایی و زمینی از جمله ثمرات تکمیل مسیر یادشده است. 

استاندار گیلان با دستور به مسؤولان و مدیران استانی در خصوص تکمیل طرح‌های عمرانی بیان کرد: تمامی مسؤولان موظف هستند که با جدیت تمامم امور را به دست گرفته و تلاش کنند تا هر چه زودتر طرح‌های نیمه تمام تکمیل شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول