اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آمادگی دیوان محاسبات گیلان برای کمک به توسعه چای در گیلان

مدیر کل دیوان محاسبات گیلان از آمادگی دیوان محاسبات برای کمک به گسترش و توسعه تولید برگ سبز چای در کشور خبر داد و گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت، کمک به ایجاد اشتغال باید به سرلوحه امور در بین مسوولان قرار گیرد.

آمادگی دیوان محاسبات گیلان برای کمک به توسعه چای در گیلان

امیر نبی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه بازدیدهای دوره‌ای و مستمر از دستگاه‌های اجرایی یکی از برنامه‌های دیوان محاسبات در کشور است، اظهار کرد: بر اساس سیاست‌ها و اهداف نظارتی دیوان محاسبات، از دستگاه‌های اجرایی بازدید مستمر و دوره‌ای انجام شده و اینبار نوبت به سازمان چای رسیده است.

وی چای را دومین محصول کشاورزی استراتژیک مهم در گیلان دانست و گفت: در استان‌های شمالی ۲۲ هزار هکتار باغ چای و ۵۰ هزار خانوار مشغول تولید چای هستند که این امر نشان دهنده استراتژیک بودن چای در استان‌های گیلان و مازندران است.

مدیرکل دیوان محاسبات گیلان با تاکید بر لزوم توجه به احصاء مشکلات واحدهای تولید و فرآورده‌های چای در استان گیلان بیان کرد: هدف از بازدید واحدهای تولید چای در استان گیلان شناسایی مشکلات و تلاش برای حل معضلات با برپایی جلسات متعدد است.

نبی‌زاده از آمادگی دیوان محاسبات برای کمک به گسترش و توسعه تولید برگ سبز چای در کشور خبر داد و افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت، کمک به ایجاد اشتغال باید به سرلوحه امور در بین مسوولان قرار گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول