اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نیکوکار گنبدی 7 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای پیشگیری از ویروس کرونا اهدا کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: نیکوکار گنبدی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تجهیزات پزشکی به ارزش 7 میلیارد و 790 میلیون ریال خریداری و به هلال احمر اهدا کرد.

نیکوکار گنبدی 7 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای پیشگیری از ویروس کرونا اهدا کرد

محمد علی هروی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران استان گلستان در کنار مردم و دستگاه‌های اجرایی پای کار آمده تا همه با هم بتوانیم با این ویروس منحوس مقابله کنیم.
وی افزود: در روزهای گذشته نیکوکاران شهرهای مختلف استان در حد توان خود تلاش‌ها و کمک‌های مادی و معنوی را برای پیشگیری با این ویروس انجام دادند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: نیکوکار شهرستان مراوه‌تپه مبلغ 10 میلیون ریال را برای تامین بخشی از اقلام بهداشتی و ضدعفونی موردنیاز نجاتگران پایگاه امداد و نجات و پرسنل دفتر نمایندگی اهدا کردند.
وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از نیکوکاران گنبدی نیز یک دستگاه تراکتور به همراه یک دستگاه سمپاش  برای گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی سطح شهرستان در اختیار هلال احمر قرار داد.
هروی گفت: «حاج محمد شهرکی» نیکوکار گنبدی که در همه حوزه‌ها تاکنون کمک‌های بسیاری داشته تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی شامل 60 هزار عدد ماسک معمولی، 2 هزارو 750 عدد مواد ضدعفونی کننده، دو دستگاه «سی‌تی‌اسکن» و یک دستگاه تست آزمایش ویروس کرونا برای بهره‌برداری در آزمایشگاه استان به ارزش ریالی 7  میلیارد و 790 میلیون ریال برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به هلال احمر اهدا کرده است.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول