اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

باطل شدن رزو هتل‌های گلستان/ پذیرش مسافر در هتل‌های گلستان ممنوع شد

استاندار گلستان از باطل شدن رزو هتل‌های استان خبر داد و گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی رزوهای هتل‌ها در سطح استان گلستان باطل شد.

باطل شدن رزو هتل‌های گلستان/ پذیرش مسافر در هتل‌های گلستان ممنوع شد

هادی حق‌شناس شامگاه دیشب در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی رزوهای هتل‌ها در ایام نوروز در سطح استان گلستان باطل شد.

وی تصریح کرد: تاکنون 50 درصد از اتاق‌های هتل‌های استان گلستان رزو شده بودند که به دلیل شیوع ویروس کووید19 تمامی این رزوها باطل شدند.

* برپا کردن چادر در تفرجگاه‌های گلستان ممنوع است
استاندار گلستان از ممنوعیت پذیرش مسافر در هتل‌های استان گلستان خبر داد و ابراز کرد: هتل‌ها از پذیرش مسافر در سطح استان گلستان خودداری کنند زیرا تخلف محسوب می‌شود همچنین پذیرش مسافر در مدارس استان نیز ممنوع است.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: برپا کردن چادر در تفرجگاه‌های استان گلستان و یا در حاشیه جاده‌ها ممنوع است همچنین پذیرش مهمان در مهمانسراهای دستگاه‌های اجرایی در این ایام ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه مردم از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند، اظهار کرد: در اواخر دو هفته گذشته دو روز بسیار بدی را سپری کردیم در تاریخ 10 و 17 اسفندماه جاری تعداد مراجعه بیماران مشکوک به ویروس کرونا به بیمارستان‌ها افزایش یافت.

انتهای پیام/83019/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول