اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گنبدی‌ها از تجمع در اماکن مذهبی و امامزادگان خودداری کنند

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس گفت: به منظور حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مردم گنبدکاووس در روزهای آخر سال از تجمع در اماکن مذهبی و امامزادگان خودداری کنند.

گنبدی‌ها از تجمع در اماکن مذهبی و امامزادگان خودداری کنند

صالح محبی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: یکی از سنت‌ها و آداب و رسوم دیرینه مردم ایران در روزهای آخر سال به ویژه پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌های روزهای منتهی به سال جدید حضور در امامزادگان و اماکن متبرکه است.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی از طرف وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی و همچنین ستاد مبارزه و مقابله با ویروس کرونا اداره اوقاف و امور خیریه به‌خاطر حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع این ویروس امامزاده یحیی بن زید (ع) و دیگر امامزادگان و اماکن متبرکه را بسته است.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ضمن تاکید بر عدم تجمع مردم در اماکن متبرکه و امامزادگان ادامه داد: به منظور شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا از همه هموطنان درخواست موکد داریم تا از هرگونه تجمع و ورود به اماکن عمومی و متبرکه به ویژه امامزادگان جلوگیری کرده تا هرچه زودتر بتوانیم این ویروس را مهار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: از همه کادر درمانی و پزشکی شهرستان که شبانه‌روز برای حفظ سلامت مردم تلاش کرده و همانند مجاهدان در عرصه سلامت خدمت‌رسانی می‌کنند، قدردانی می‌کنم.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول