اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توزیع 6000 ماسک در مناطق آسیب‌پذیر گنبدکاووس

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس از توزیع بالغ بر 6 هزار ماسک در میان مردم مناطق آسیب‌پذیر این شهرستان خبر داد.

توزیع 6000 ماسک در مناطق آسیب‌پذیر گنبدکاووس

صالح محبی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه  با وجود رسالت‌های خاص و تعریف شده خود در حوزه‌های کاری، پس از شیوع بیماری «کرونا» بر خود لازم دانستیم وارد عرصه مبارزه با این بیماری شویم، اظهار کرد: از همان روز ابتدای تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان تلاش کرده‌ایم در کنار سایر نهادهای دولتی و مردمی در کنار مردم باشیم.

وی با بیان اینکه تمامی بقاع متبرکه به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری تعطیل شده است، افزود: هرگونه تجمع و مراسمی نیز با هماهنگی نهادهای انقلابی، مساجد و اداره تبلیغات اسلامی نیز لغو شده تا به کنترل بیماری در حد توان خود کمک کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه با همکاری هیئت مذهبی الزهرا (س) و شرکت در پویش در خانه بمانیم تلاش کردیم در حوزه فرهنگ سازی نیز سهیم باشیم، خاطرنشان کرد: از امروز با همکاری مجمع سمن‌های گنبدکاووس و پویش همدلی سمن‌های شهرستان فرآیند تولید و توزیع 6 هزار ماسک را آغاز خواهیم کرد.

محبی از تهیه بسته آذوقه شب عید برای افراد و خانواده‌های نیازمند با همکاری موسسه آوای جوانان پویا خبر داد و گفت: در کنار این موضوعات بالغ بر 200 پک بهداشتی شامل وایتکس، مایع دستشویی و ... را نیز با همکاری نهادهای مردمی تهیه و میان مردم توزیع کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه برخی از خیرین و نیکوکاران شهرستان گنبدکاووس با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه با نیت‌های مختلف برای کمک به کنترل بیماری کرونا کمک‌هایی را صورت داده‌اند، تصریح کرد: با کمال دقت در اجرای نیات واقفین تلاش کرده‌ایم کمکی شایسته در این امر مهم داشته باشیم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول