اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

احراز هویت جسد «سها رضانژاد»/ جسد فردا به خانواده تحویل می شود

جسد «سها رضانژاد» طبیعت گرد مفقود شده در منطقه تفریحی جهان نما کشف و امروز احراز هویت وی قطعی شد.

احراز هویت جسد «سها رضانژاد»/  جسد فردا به خانواده تحویل می شود

fه گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، 20 تیرماه سال جاری «سها رضانژاد» دختر طبیعت‌گرد و کوهنورد ساکن کرج پس از حضور در منطقه تفریحی «جهان نما» به همراه تور تفریحی، به دلایل نامشخصی مفقود که روزهای گذشته پس از 28 روز مفقودی و جست‌وجو، جسد وی در فاصله دورتر از محل مفقودی کشف شد.

شرایط کشف جسد به دلیل گذشت مدت زمان زیاد از زمان مرگ و شرایط قرارگیری در طبیعت قابل شناسایی نبود که بلافاصله با تلاش هلال احمر جسد به منطقه امن منتقل و برای سیر مراحل قانونی و تحقیقاتی و احراز هویت و مشخص شدن علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

دادستان عمومی و انقلاب کردکوی ساعتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان با اعلام مشخص شدن هویت جسد کشف شده اظهار کرد: با بررسی تخصصی توسط پزشکی قانونی و انجام آزمایش «دی ان ای» از جسد و خانواده «سها رضانژاد»، پزشکی قانونی تایید کرد جسد کشف شده در ارتفاعات کردکوی مربوط به «سها رضانژاد» است.

هادی عزیززاده بیان کرد: با تعیین هویت جسد، پیکر مرحومه فردا به خانواده‌اش تحویل داده خواهد شد و آزمایش‌های مربوط به تعیین علت مرگ این فرد نیز در حال پیگیری و انجام است.

وی تاکید کرد: مشخص شدن نتیجه آزمایش‌ها برای علت مرگ کمی به زمان بیشتری احتیاج دارد و همزمان تحقیقات تکمیلی برای پرونده در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب کردکوی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره نحوه ادامه تحقیقات، متذکر شد: در حال حاضر نیابت قضایی به دادستانی تهران برای تحقیقات از افرادی که در این تور حضور داشته که ساکن تهران هستند داده شده تا تحقیقات و یازجویی‌های لازم از افرادی که از آنها تحقیق و بازجویی نشده انجام شود.

انتهای پیام/83004/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول