اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

«مهراوره اوج» با ارتقای خدمت‌رسانی مساجد برای حل مشکلات محلات اجرا می‌شود

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بعد از اجرای‌ «مهرواره محله» همدل، ارتقای خدمت‌رسانی مساجد با حل مشکلات محلات در «مهرواره اوج» انجام می‌شود.

«مهراوره اوج» با ارتقای خدمت‌رسانی مساجد برای حل مشکلات محلات اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام رضا دیلم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از گرگان با موضوع چگونگی برگزاری «مهرواره اوج» اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار نهضت‌ مواسات با محوریت مساجد و همچنین نقش بی‌بدیل مساجد به عنوان کانون جریان‌سازی امامت و ولایت در شکل‌گیری امامت و ولایت «مهرواره اوج» برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مهرواره تلاش داریم تا ظرفیت مساجد در گفتمان‌سازی حکمرانی دینی و پیشرفت منطقه‌ای احیا شده و امامان جماعت مساجد و محلات در تقویت اراده عمومی مردمی برای حل مسائل خود و محلات خود نقش‌آفرینی کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطر نشان کرد: بنیاد هدایت سازمان تبلیغات در یک حرکت‌ عظیم جمعی با محوریت مساجد و نقش‌آفرینی شبکه امامت و ولایت عملیات «مهرواره اوج» با شعار ارتقاء خدمت‌رسانی مساجد را طراحی و عملیاتی کرده است.

وی ادامه داد: در این عملیات اهدافی مانند ایجاد انگیزه مجدد در مساجد برای ورود به عرصه خدمت‌رسانی و حل منطقه‌ای، ارتقای جایگاه شبکه امامت در جلب مشارکت مردم در‌حل مشکلات منطقه خود، ایجاد حلقه مشورتی و عملیاتی برای حل مشکلات منطقه در قامت محلات در مساجد و ارتقای روش‌ها و شناسایی حل مسئله، ظرفیت و راهکارهای حل مسئله و ارتباط شبکه امامت و تبلیغی برای جلب بیشتر مشارکت مردم برای حل مسئله منطقه مورد توجه است.

دیلم گفت: خوشبختانه در عملیات «مهرواره محله» همدل مردم استان گلستان استقبال خوبی داشته و در این پویش ۳ هزار و ۷۰۰ نفر برای حل مشکلات منطقه خود داوطلب شده و ثبت‌نام کردند.

وی بیان کرد: عملیات «مهرواره اوج» در هشت گام شامل گام نخست لبیک به ندای امام امت در زمینه ارکان مسجد با محوریت شبکه امامت و امضا آنها در بیانیه از سوم شهریور ماه آغاز شده و تا ۱۲ شهریور ماه ادامه دارد.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گام دوم را ارزیابی اولیه از علاقمندان برای حل مشکلات منطقه عنوان کرد و افزود: در این گام  تعداد مساجد و تعداد افراد شرکت‌کننده مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی گفت: توانمندسازی شبکه راه یاری و امامت از طرق مختلف، نشست‌های متعدد در خصوص شبکه امامت از هفت شهریور تا ۱۷ آبان ماه، ارزیابی فعالیت امامان جمعه و جمع‌بندی آن به صورت میدانی، چگونگی ورود حوزه خیرین و فضاهای مجازی و داوری استانی که از ۱۸ تا ۲۳ آبان ماه است از دیگر گام‌های این مهرواره خواهد بود.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول