اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مرکز غربالگری سرطان گنبدکاووس ظرف ۶ ماه آینده تجهیز می‌شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: مرکز غربالگری سرطان گنبدکاووس ظرف ۶ ماه آینده از سوی خیر گلستانی تجهیز می‌شود.

مرکز غربالگری سرطان گنبدکاووس ظرف ۶ ماه آینده تجهیز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سعید گلفیروزی امروز در جمع روسای بیمارستان‌ها، فرماندار، ائمه جمعه تسنن و تشیع با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت و درمان در فرمانداری شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: در این جلسه با توافقی که بین خیر کشوری «حاج محمد شهرکی» و وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی گلستان انجام شد قرار شد ظرف مدت ۶ ماه حاج محمد شهرکی ساختمان مرکز غربالگری سرطان را تکمیل و وزارتخانه و دانشگاه علوم پزشکی گلستان آن را تجهیز کند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته وعده آموزشی شدن بیمارستان های گنبدکاووس داده شده و حتی کد رشته‌هایی هم در دفترچه آزمون تعریف شده اما در دقایق آخر این کار متوقف شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: دو بیمارستان شهید مطهری و طالقانی شهرستان گنبدکاووس از بیمارستان‌های ارجاعی استان بوده و دو بیمارستان دولتی دیگر هم ظرفیت‌های لازم برای آموزشی شدن دارند.

گلفیروزی خاطرنشان کرد: در کنار زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های خوب شهرستان، وجود خیرین مانند «حاج‌محمد شهرکی» که به عنوان خیر برتر کشوری در حوزه سلامت معرفی شدند ما را متقاعد می‌کند که آموزشی شدن بیمارستان‌های گنبدکاووس را تسریع کنیم.

وی ادامه داد: با بازدیدهای به عمل آمده و بازدیدهای میدانی امروز توسط معاون آموزشی وزارت بهداشت اگر بیمارستان‌های گنبدکاووس استانداردهای لازم را داشته باشد بیمارستان‌های گنبدکاووس به لحاظ اعتباربخشی به لیست بیمارستان‌های آموزشی کشور و استان افزوده می‌شود.

گلفیروزی گفت: با توافق‌های انجام شده با وزارت بهداشت و «حاج‌محمد شهرکی» خیر نمونه کشوری در جلسه قرار شد ظرف مدت ۶ ماه «حاج‌محمد شهرکی» ساختمان مرکز غربالگری سرطان شهرستان گنبدکاووس تکمیل و دانشگاه علوم پزشکی گلستان آن را تجهیز و آماده خدمت‌رسانی به مردم شرق گلستان کند.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول