اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

زنجیره اتحاد بزرگترین حصار در برابر نفوذ دشمنان است

شاعر آئینی اهل سنت گلستان گفت: زنجیره اتحاد و برادری که دور تا دور کشور ما کشیده شده بزرگترین حصار در برابر نفوذ دشمنان نظام است.

زنجیره اتحاد بزرگترین حصار در برابر نفوذ دشمنان است

آخوند قربانقلی قرجه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستون اسلام بر پایه وحدت بنا شده و اگر وحدت صحابه پیامبر (ص) در پیروی از دستورات ایشان در صدر اسلام نبود، امروز اثری از اسلام، قبله و کتاب قرآن وجود نداشت.

شاعر آئینی اهل سنت گلستان ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام در زمانی که قبایل عرب فرزندان دختر خود را زنده به گور می‌کردند، صحابه را به وسیله اخلاق حسنه دور هم جمع و وحدت را ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: پیامبر با اخلاق نیکوی خود ابتدا وحدت را در جامعه را ایجاد کرد و بعد از آن با کمک وحدت ایجاد شده در صفوف مسلمین توانست در برابر هجمه‌های بدخواهان بایستد و درخت اسلام را به ثمر بنشانند.

روحانی اهل سنت گمیشان گفت: شیعه و سنی هر دو رو به یک قبله نماز می‌خوانند و کتاب قرآن و پیامبر مشترک دارند و این مشترکات مهم و ارزشمند عاملی برای اتحاد آنها است.

قرجه تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس شیعه و سنی زیر پرچم جمهوری اسلامی در مقابل رژیم بعث عراق جنگیدند و شیعه و سنی هر دو شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند و با اتحاد خود باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شدند.

وی تصریح کرد: زنجیره اتحاد و برادری که دور تا دور کشور ما کشیده شده بزرگترین حصار در برابر نفوذ دشمنان نظام است.

شاعر آئینی اهل سنت گلستان گفت: اتحاد و همدلی مردم گلستان بسیار محکم و در کل کشور نمونه است و مردم شیعه و سنی آنچنان با هم اتحاد دارند و خو گرفته‌اند که مسئله شیعه و سنی در استان ما مطرح نمی‌شود.

قرجه عنوان کرد: ما باید قدر وحدت موجود در گلستان را بدانیم و هر روز آن را مستحکم‌تر کنیم تا فرزندانمان شاهد این لحظات بوده و الگوبرداری کنند و وحدت نسل به نسل در جامعه گسترش یابد.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول