اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مبارزه با سرقت، جرائم خشن و مواد مخدر در اولویت پلیس است

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مبارزه با جرائم خشن، مبارزه با سرقت و مبارزه با مواد مخدر خط قرمز پلیس و جزء اولویت‌های انتظامی کشور است.

مبارزه با سرقت، جرائم خشن و مواد مخدر در اولویت پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم رضایی بعد از ظهر امروز در کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی گلستان، اظهار کرد: موضوع رعایت عفاف و حجاب مطالبه عمومی مردم است و پلیس بر اساس قانون و وظایف خود در این راستا ورود کرده است.

وی ادامه داد: دشمنان با تمام ظرفیت در حال تلاش هستند تا جوانان را به انحراف بکشانند و در این شرایط همه ما باید هوشیار باشیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: مردم در روزهای اخیر استقبال بسیار خوبی از طرح‌های پلیس در مقابله با کشف حجاب داشته‌اند و ما نیز از همکاری خوب آحاد مردم سپاسگزاریم.

رضایی با اشاره به اینکه عملکرد ما باید به گونه‌ای باشد که شرمنده شهداء نباشیم، گفت: پلیس تکیه‌گاه مظلومان است و اجازه نخواهیم داد دستی برای ناامنی مردم بالا برود.

وی با اشاره به طرح‌های مقابله با اراذل و اوباش، مبارزه با توزیع و تولید مواد مخدر و جرائم خشن بیان کرد: جرائم خشن، جرائم مرتبط با مواد مخدر و سرقت جزء خط قرمز پلیس است و ما با تمام ظرفیت در این بخش‌ها وارد شده‌ایم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: خوشبختانه در مجموعه انتظامی گلستان هماهنگی و هم‌افزایی خوبی برقرار است و تلاش ما بر این است بتوانیم خدمت صادقانه را به مردم ارائه دهیم.

رضایی متذکر شد: ارتباط خوبی که امروز بین مردم و پلیس ۱۱۰ برقرار شده حاصل از اعتماد مردم به پلیس است و ما نیز در تلاشیم پاسخ این اعتماد را با عملکرد مناسب ارائه دهیم.

وی در پایان بیان کرد: هیچ سازمانی بدون مشارکت مردمی موفق نخواهد شد و من از تمامی مردم عزیز ایران که در گوشه گوشه این سرزمین پلیس را در اجرای ماموریت‌ها که نتیجه آن ایجاد امنیت است کمک می‌کنند تشکر می‌کنم.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول