اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

امروز رقم خورد

افتتاح مجتمع آبرسانی روستای «چایان» رزن توسط وزیر نیرو

مجتمع آبرسانی روستای «چایان» شهرستان رزن با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.

افتتاح مجتمع آبرسانی روستای «چایان» رزن توسط وزیر نیرو

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز با حضور وزیر نیرو مجتمع آبرسانی روستای «چایان» شهرستان رزن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر نیرو در حاشیه این مراسم خطاب به اهالی این روستا با بیان اینکه روستای شما و 15 روستای دیگر در این منطقه از آب مطلوب شرب برخوردار شدند، اظهار کرد: در این پروژه‌ها خدمتی که به مردم زحمتکش و با ایمان روستا می‌شود، روح امام راحل نیز راضی و خشنود می‌شود.

حمید چیت‌چیان با بیان اینکه امام(ره) همواره تأکید داشتند که مردم ولی‌نعمت ما هستند، افزود: امام خمینی(ره) خود را خدمتگذار مردم می‌دانستند و بیشترین رسالتی که برای خود قائل بود، خدمت به مستضعفان و عموم مردم بود.

وزیر نیرو یادآور شد: همزمان با دهه مبارک فجر یک‌هزار و 375 روستا از آب شرب مطلوب و سالم برخوردار می‌شوند که این امر در زمینه آبرسانی به روستاها کار بزرگی است.

* اختصاص 40 میلیارد تومان به ساخت 16 مجتمع آبرسانی روستایی در همدان

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان همدان نیز با بیان اینکه سال گذشته شاهد حضور دولت در رزن بودیم، اظهار کرد: با پیگیری استاندار و معاونان استاندار 40 میلیارد تومان برای 16 مجتمع آبرسانی روستایی استان همدان اختصاص یافت.

سیدمصطفی هاشمی با بیان اینکه علاوه بر مجتمع‌های آبرسانی 90 پروژه در استان داشتیم که در طول سال مشغول اجرای پروژه‌ها بودند، گفت: برای اجرای شبکه‌های توزیع خطوط انتقال 350 کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده و 71 حلقه چاه، حفاری، کف‌شکنی و یا افزایش کاربری داشته است.

وی تصریح کرد: پروژه آبرسانی به روستای چایان شهرستان رزن، از جمله پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور به استان است که به عنوان شهدای مدافع حرم نامگذاری می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان همدان با اشاره به اینکه این مجتمع آبرسانی از جمله پروژه‌های اولویت‌دار است، افزود: امسال 9 مجتمع اولویت‌دار و 35 پروژه، جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بود که 32 پروژه و هفت مجتمع آبرسانی افتتاح شده است.

انتهای پیام/89045/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول