اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

611 شغل دستاورد پروژه‌های بخش کشاورزی همدان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در ایام‌الله دهه فجر ۶۵ طرح کشاورزی در همدان با اشتغالزایی ۶۱۱ نفر به بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

611 شغل دستاورد پروژه‌های بخش کشاورزی همدان

منصور رضوانی‌جلال امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در ایام‌الله دهه مبارک فجر ۶۵ پروژه در بخش کشاورزی در استان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود افزود: ۵۷ طرح با اشتغالزایی ۴۷۹ نفر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و هشت طرح با اشتغالزایی ۱۳۲ نفر کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مجموع این طرح‌ها برای ۶۱۱ نفر اشتغال به دنبال خواهند داشت ادامه داد: در این ایام ۵۷ طرح با اعتبار ۵۰۷ میلیارد و ۷۹۷ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال به بهره‌برداری می‌رسد که ۶۹ روستا یا ۹۸۵ خانوار از آن بهره‌مند خواهند شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تصریح کرد: مجموع این اعتبارات شامل ۲۵۰ میلیارد و ۹۹۱ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال آورده متقاضی، ۱۹۲ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال تسهیلات بانکی و ۶۴ میلیارد و ۵۹۱ میلیون ریال اعتبارات دولتی است.

وی ادامه داد: هشت طرح نیز با اعتبار ۷۱۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود که هشت روستا یا ۱۰ خانوار از آن بهره‌مند می‌شوند.

رضوانی‌جلال در پایان خاطرنشان کرد: مجموع اعتبارات طرح‌هایی که کلنگ‌زنی می‌شوند ۱۴۲ میلیارد و ۴۰۸ میلیون ریال آورده متقاضی، ۵۷۴ میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال تسهیلات بانکی است.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول