اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

گویاسازی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» ویژه نابینایان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: به مناسبت فرا رسیدن چهلمین روز شهادت سردار سرافراز اسلام حاج میرزا محمد سلگی، کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» که شامل خاطرات این شهید والا مقام به قلم حمید حسام است، ویژه نابینایان گویاسازی شد.

گویاسازی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» ویژه نابینایان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت علی(ع) و چهلمین روز درگذشت شهید والا مقام حاج میرزا محمد سلگی اظهار کرد: بسیار خرسندیم که کتاب ارزشمند «آب هرگز نمی‌میرد» توسط نویسنده گرانقدر سردار حمید حسام تدوین شد و امروز ما به  گنجینه بزرگی دسترسی داریم.

وی با بیان اینکه تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب آب هرگز نمی‌میرد اهمیت این اثر سترگ را به خوبی نشان می‌دهد افزود: به همین دلیل برای استفاده بینادلان گویاسازی این کتاب در بخش نابینایان کتابخانه مرکزی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تأکید کرد: این کتاب هم اکنون در اختیار نابینایان عزیز قرار دارد و می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: گویاسازی این کتاب از اواخر بهمن ماه سال گذشته با حضور سردار شهید حاج میرزامحمد سلگی آغاز شد و همه مجموعه توان خود را به کار گرفت تا هرچه سریعتر این اثر به اتمام برسد.

گفتنی است کتاب آب هرگز نمی‌میرد، توسط امیرابوالفضل کتابی گویاسازی شده و تدوین آن توسط هما خانجانی مسؤول بخش نابینایان کتابخانه مرکزی صورت گرفته است.

انتهای پیام/89040/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول