اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پزشک قلابی در همدان دستگیر شد

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از بازداشت فردی خبر داد که بر اساس شکایت یکی از شهروندان مدعی بود که بیماری‌های عفونی و مزمن را درمان می‌کند.

پزشک قلابی در همدان دستگیر شد

محمد کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از بازداشت یک پزشک قلابی در همدان خبر داد و اظهار کرد: یک فرد در منزل مسکونی خود اقدام به پذیرش، معاینه و درمان مراجعین می‌کرد که با پیگیری‌های صورت گرفته بازداشت شد.

وی با بیان اینکه این پزشک قلابی طب سنتی با طبابت بیماران و با تجویز گیاهان دارویی، مبالغ زیادی از شهروندان دریافت می‌کرد گفت: او برای درمان بیماری عفونی هیدرآدنیت چرکی فرد شاکی ۱۰۰ میلیون ریال دریافت کرده بود.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه صلاحیت حرفه‌ای پزشکان از طریق سازمان نظام پزشکی تأیید می‌شود عنوان کرد: چنانچه همشهریان از این متهم که در میدان شاهد ۱۲ متری ولایت اقدام به طبابت می‌کرد شکایتی دال بر درمان غیر قانونی دارند و مورد سوء استفاده مالی قرار گرفته‌اند با ارائه مستندات به معاونت درمان مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: شاکیان می‌توانند به چهار راه خواجه رشید ساختمان شماره دو معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بخش مدیریت نظارت بر درمان مراجعه کنند تا به امور آنها رسیدگی شود.

کریمی از هموطنان خواست برای دریافت خدمات پزشکی به مراکز مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراجعه و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مراجع مربوطه یعنی دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی پیگیری کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول