اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری مسابقات فوتبال جام شهدای خلبان در ملایر

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر از برگزاری مسابقات فوتبال جام شهدای خلبان در ملایر همزمان هفته دفاع مقدس

برگزاری مسابقات فوتبال جام شهدای خلبان در ملایر

محمدابراهیم مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۱۰۰ شهید شهرستان ملایر اظهار کرد: امسال برنامه‌های چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور سردار ظفری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از خردادماه کلید خورده و در بخش‌های مختلف در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط و وجود کرونا بسیاری از برنامه‌ها لغو و یا امسال به صورت متفاوت در حال برگزاری است گفت: سال‌های گذشته برنامه های هفته دفاع مقدس بسیار پرشور برگزار شد اما امسال تعداد برنامه ها کمتر شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر با بیان اینکه بنیاد شهید در هفته دفاع مقدس غبارروبی گلزار مطهر شهدا و دیدار با خانوده‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس را در دستور کار دارد گفت: سال گذشته ۴۰۰ مورد دیدار با خانواده شهدا و جانبازان در شهرستان انجام شد که امسال به خاطر سلامت حال خانواده‌های شهدا و جانبازان ابن دیدارها محدود شده است.

وی افزود:از خردادماه امسال تاکنون با یکصد خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس در شهرستان از سوی بنیاد شهید و سایر نهادها و ادارات دیدار انجام شده است.

مرادی برگزاری برنامه‌های فرهنگی، دلجویی از خانواده‌های ایثارگران، شهدا و جانبازان به صورت تلفنی و برگزاری مسابقات ورزشی را از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر در هفته دفاع مقدس برشمرد.

وی از برگزاری مسابقه چهارجانبه فوتبال بین تیم‌های همدان، ملایر، نهاوند و بروجرد در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این مسابقه بدون حضور تماشاگر به همت هیات فوتبال و همکاری فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، شهرداری، بنیاد شهید و سپاه ناحیه ملایر در چمن شهدای فوتبالیست مجموعه ورزشی جهان پهلوان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول