اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ارسال ۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره نمایشنامه‌نویسی همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از ارسال ۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره نمایشنامه‌نویسی همدان خبر داد.

ارسال ۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره نمایشنامه‌نویسی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احمدرصا احسانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین جشنواره نمایش‌نامه‌نویسی همدان در راستای تقویت نمایشنامه‌نویسی، ترویج فرهنگ والای ایرانی اسلامی و شناسایی رشد و استعدادها در این حوزه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره مهرماه امسال در دو بخش اصلی و هنرجویان منتشر شد بیان کرد: ۲۶ اثر در بخش اصلی و ۲۴ اثر در بخش هنرجویی به دبیرخانه ارسال شده که هر دو بخش توسط احمد بیگلریان، عباس شیخ بابایی و رسول کرمی داوری می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه ارزیابی آثار و تجلیل از برگزیدگان در هر بخش به صورت جداگانه انجام خواهد شد خاطرنشان کرد: این جشنواره پذیرای آن دسته از متون نمایشی بود که پیش از این به چاپ نرسیده، در هیچ جشنواره یا مسابقه نمایشنامه‌نویسی شرکت نکرده و همینطور به اجرای عموم در نیامده باشند.

احسانی تأکید کرد: بر اساس اعلام فراخوان موضوع نمایشنامه‌های این جشنواره آزاد است، اما پرداختن به مضامین ملی و مذهبی بهره‌گیری از دست‌مایه‌های فرهنگی بومی و ارزش‌های دفاع مقدس با استفاده صحیح از عناصر تشکیل دهنده درام در اولویت خواهند بود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول