اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رونمایی از کتاب عروسکم گم شده در روز ادبیات کودک

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان از رونمایی کتاب عروسکم گم شده در روز ادبیات کودک و نوجوان خبر داد.

رونمایی از کتاب

معصومه ابراهیمی هژیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه‌های روز ادبیات کودک و نوجوان اظهار کرد: در این روز از کتاب "عروسکم گم شده" نوشته بهناز ضرابی‌زاده رونمایی می‌شود که توسط انتشارات کانون پرورش فکری با تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ جلد چاپ شده است.

وی با اشاره به برنامه مشترک کانون و استانداری بیان کرد: مسابقه کتابخوانی در دو گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می‌شود که در حوزه کودک، کتاب "قصه‌های سروته" و در حوزه نوجوان کتاب "هستی" معرفی شده است.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان همدان با اشاره به اینکه در روز ۱۷ تیر برنامه مشترک پنج استان در مقبره مهدی آذریزدی نویسنده کودک و نوجوان برگزار می‌شود افزود: این برنامه توسط پنج استان یزد، همدان، خوزستان، مازندران و کرمان اجرا می‌شود که به صورت زنده و مجازی است.

وی با بیان اینکه در این برنامه از استاد اسدالله شکرانه نویسنده کتاب "در حوالی دیروز" که در رابطه با مرحوم مهدی آذریزدی است تجلیل می‌شود گفت: بخشی از کنسرت "قند و عسل" ویژه مرحوم استاد آذریزدی نیز در این برنامه پخش می‌شود.

ابراهیمی‌هژیر از تولید محتوایی به عنوان "کانون کِست" که در رابطه با ادبیات کودک و نوجوان و مرحوم مهدی آذریزدی خبر داد و گفت: با حضور شاعر کودک محسن کریمی نیز برنامه‌ای در ملایر پیش‌بینی شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این روز ۴۲ مرکز شامل ۲۹ مرکز ثابت، ۱۰ مرکز سیار و ۳ مرکز پستی تمام فعالیت‌های کارگاه‌های مجازی عمومی و تخصصی خود را به حوزه ادبیات کودک و نوجوان اختصاص می‌دهند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول