اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دولت در جبران کم‌کاری‌ها به دامداران کمک کند/ با برهم زنندگان بازار نهاده‌ها برخورد شود

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در قالب کمک و جبران کم‌کاری‌ها باید امکاناتی را در اختیار دامداران قرار دهد گفت: برخی دنبال عدم تعادل در بازار نهاده‌های دامی هستند که باید با آنان برخورد شود.

دولت در جبران کم‌کاری‌ها به دامداران کمک کند/ با برهم زنندگان بازار نهاده‌ها برخورد شود

علیرضا شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با اشاره به مشکلات دامداران به ویژه در بخش تأمین نهاده‌های دامی اظهار کرد: دولت برای حل مشکلات دامداران باید تصمیم قاطعی بگیرد.

وی گفت: در صورت کم‌توجهی به مسائل دامداران، مشکلات زیادی دامنگیر کشور خواهد شد و ما در آینده به واردکننده محصولات دامی تبدیل خواهیم شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت در شرایط کنونی که وضعیت سختی برای دامداران بوجود آمده است، در قالب کمک و جبران این مسائل باید امکاناتی را در اختیار آنان قرار دهد.

وی در خصوص گرانی نهاده‌های دامی بیان کرد: نمایندگان مجلس به دنبال حل مشکل هستند و در این رابطه به وزارت جهاد کشاورزی هم تذکر داده‌اند، ضمن اینکه تا حل مشکل موضوع را رها نخواهیم کرد.

شهبازی گفت: با توجه به اهمیت مشکلات یاد شده، هفته آینده با وزیر جهاد کشاورزی ملاقاتی خواهم داشت و از نزدیک خواستار توجه جدی‌تر آنان به رفع مسائل و تنگناهای دامداران خواهم شد.

وی افزود: این نکته را نیز نباید فراموش کرد که ممکن است برخی از فضای موجود برای تامین منافع خود سوء استفاده کرده و نگذارند بازار نهاده‌های دامی به تعادل برسد که لازم است با آنان برخورد شود.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول