اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اوباش تبر به دست بازداشت شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان از دستگیری اوباش تبر به دست که در بلوار ارم برای مردم مزاحمت ایجاد کرده بودند خبر داد.

اوباش تبر به دست بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ حسین بشری اظهار کرد: برابر خبر واصله، عصر روز گذشته دو نفر از اوباش با یک دستگاه موتورسیکلت با ورود به بلوار ارم ضمن فحاشی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، با دو نفر درگیر و با تبر آیینه دو خودرو را شکسته و موجب وحشت دیگر رانندگان شده و قبل از حضور گشت پلیس از محل متواری شده بودند. 

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع  دستگیری این اراذل در دستور کار ماموران پلیس امنیت قرار گرفت و با انجام اقدامات پلیسی و فنی؛ اوباش تبر به دست در یکی از محلات حاشیه شهر همدان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز ماست بنابراین پلیس لا افرادی که بخواهند با قدرت‌نمایی؛ اقدامات خلاف قانون انجام دهند و یا امنیت مردم را سلب کنند با قاطعیت تمام برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول