اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نشست تخصصی شهرسازی اسلامی در همدان برگزار می‌شود/ بررسی شرایط زیست مطلوب انسان در شهر و ساختمان

مسئول بسیج عمران و معماری مهندسان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری دومین نشست تخصصی معماری و شهرسازی اسلامی خبر داد و گفت:‌ در این نشست شرایط زیست مطلوب انسان بر پایه ارزش‌های معماری و شهرسازی اسلامی در شهر و ساختمان بررسی می‌شود.

نشست تخصصی شهرسازی اسلامی در همدان برگزار می‌شود/ بررسی شرایط زیست مطلوب انسان در شهر و ساختمان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اصغر عاطف صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین نشست تخصصی معماری و شهرسازی اسلامی با موضوع "تحقق شهرک‌سازی نوین، زیست شهر اسلامی" ، اظهار کرد: در راستای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی، سعی بر آن است به پشتوانه گذشته تاریخی مردم سرزمین ایران در برپایی شهرها و بناها، معماری و شهرسازی را در مسیر توسعه و تحول مطلوب قرار دهیم.

وی افزود: شاخصه‌ها و مؤلفه‌های تخصصی در مسیری هدفمند مورد خطاب قرار گرفته و شرایط زیست مطلوب ساحت انسان بر پایه ارزش‌های معماری و شهرسازی اسلامی در عرصه شهر و ساختمان منعکس می‌شود.

مسئول بسیج عمران و معماری مهندسین سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: به همین منظور سلسله‌نشست‌های تخصصی گروه معماری و شهرسازی بسیج عمران و معماری مهندسین استان، به صورت مستمر و با همت متخصصان عرصه نظریه‌پردازی، اجرایی و مسئولان استانی، در تحقق این مهم به افق رشد و تحول در این زمینه برگزار خواهد شد.

وی گفت: همایش تخصصی معماری و شهرسازی اسلامی روز چهارشنبه  ۱۹ بهمن  از ساعت ۹ تا ۱۲ در محل سالن همایش دانشگاه صنعتی همدان برگزار خواهد شد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول