اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آمار زندانیان مشمول عفو عمومی در همدان به زودی اعلام می‌شود/ حضور 150 قاضی در زندان

دادستان همدان با بیان اینکه آمار زندانیان مشمول عفو عمومی در همدان به زودی اعلام می‌شود گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از دادستان‌ها و قضات در زندان‌های استان حضور یافتند تا علاوه بر پیگیری مطالبات زندانیان، روند بررسی پرونده آنانی که مشمول عفو رهبری می‌شوند را سرعت ببخشند.

آمار زندانیان مشمول عفو عمومی در همدان به زودی اعلام می‌شود/ حضور 150 قاضی در زندان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن خانجانی عصر امروز د در حاشیه بازدید از زندان مرکزی همدان، با هدف تسریع در بررسی پرونده زندانیان اظهار کرد: از همان روز نخست اعلام فرمان بی‌نظیر رهبری در دو نوبت در بازداشتگاه مرکز استان حاضر و پرونده بازداشت‌شدگان بلافاصله مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه فرمان پدرانه و دلسوزانه مقام عظمای ولایت، حجت را بر ما تمام کرده و بی‌درنگ باید پیگیر دستور ولی فقیه باشیم، عنوان کرد: به همین منظور امروز بیش از ۱۵۰ نفر از دادستان ها و قضات به صورت هماهنگ در زندان‌های استان حضور یافتند تا علاوه بر پیگیری مطالبات زندانیان، روند بررسی پرونده آنانی که مشمول عفو رهبری می‌شوند را سرعت ببخشند. 

دادستان همدان با بیان اینکه عفو رهبر انقلاب در دو بخش متهمان و محکومان حوادث اخیر و محکومان سایر پرونده‌های کیفری صادر شده است تصریح کرد: به زودی آمار دقیق زندانیانی که آزاد خواهند شد، اعلام می شود.

آزادی ۴۴ زندانی به مناسبت پیروزی انقلاب

وی در ادامه از فعالیت اثربخش ستاد دیه استان خبر داد و گفت: علاوه بر زندانیانی که با عفو رهبری آزاد می‌شوند، ۴۴ نفر دیگر نیز به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با کمک خیران نیک‌اندیش و از طریق ستاد دیه ی استان آزاد و به جمع صمیمی خانواده‌های خود بازمی‌گردند.

خانجانی افزود: پیش بینی می‌شود تا پایان سال با فعالیت‌های این ستاد بیش از ۳۰۰ زندانی مرتبط با محکومیت های مالی آزاد شوند.

پایان پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول