اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اجرای پویش همراهان سفر ایمن در همدان

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از اجرای پویش همراهان سفر ایمن در دو محور گردنه اسدآباد و آزادراه در ایام نوروز خبر داد.

اجرای پویش همراهان

ایوب اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه ایام پیک سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد اظهار کرد: تسریع در روند ایمن‌سازی محورهای دهمدان قبل از آغاز تعطیلات نوروزی ضرورت دارد.

وی برگزاری جلسات مداوم وارائه گزارش روزانه را در این راستا لازم دانست و گفت:  تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی برای ایمن‌سازی محورهای پرحادثه و کاهش تصادفات از راه‌های استان بازدید شده تا هر چه سریعتر لکه‌گیری آسفالت، نصب نیوجرسی، استفاده از علائم ایمنی و هشداردهنده در جاده‌ها انجام گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان با بیان اینکه طرح پویش همراهان سفر ایمن در دو محور گردنه اسدآباد و آزادراه اجرا خواهد شد عنوان کرد: بیشترین حجم تصادفات در ۳۰ کیلومتری ورودی و خروجی شهرها رخ می‌دهد و طرح پویش همراهان سفر ایمن در دو محور گردنه اسدآباد و آزادراه اجرا خواهد شد و دو محور مهم دیگر نیز در دستور کار قرارخواهد گرفت.

وی بیان کرد: یکی از اهداف اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن، فرهنگ‌سازی، ارتقاء ایمنی و کاهش سوانح رانندگی است که با تشویق رانندگان به توقف در حین سفر و رفع خستگی تحقق می‌یابد. 

اسداللهی خاطرنشان کرد: ادارات وزارت راه و شهرسازی در استان همدان باید تلاش کنند تا با ارائه خدمات مناسب، سفرهای نوروزی بهتر و ایمن‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول