اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سرنگونی «پهپاد آمریکایی» از افتخارات پایگاه دریایی سیریک/ اقدامات دفاعی «سپاه» برای حفظ امنیت مردم است

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: یکی از افتخارات مهم پایگاه دریایی شهید راهبر سیریک، انهدام پهپاد فوق پیشرفته آمریکا بود که پس از تجاوز به خاک میهن سرنگون شد.

سرنگونی «پهپاد آمریکایی» از افتخارات پایگاه دریایی سیریک/ اقدامات دفاعی «سپاه» برای حفظ امنیت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، سردار عباس غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران عصر امروز در آئین تودیع و معارفه فرماندهان پایگاه دریایی شهید مجید راهبر شهرستان سیریک ضمن گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر جزو ایام ویژه است و بایستی آن را پاس بداریم و اتفاقات آن دوران را به مردم یادآور شد.

وی افزود: یکی از برکات خداوند پیروزی معجزه‌آسا و الهی نهضت امام راحل(ره) بود و امروز خدا را شاکریم در چهل و یکمین سال، پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در ادامه گفت: پایگاه شهید مجید راهبر در سال 93 با حضور فرمانده پیشین سپاه پاسداران افتتاح شد و حال یکی از پایگاه‌های تأثیرگذار در منطقه است.

سردار غلامشاهی ادامه داد: یکی از افتخارات مهم این پایگاه انهدام پهپاد فوق پیشرفته آمریکا بود که پس از تجاوز به خاک میهن سرنگون شد.

وی تصریح کرد: سپاه متعلق به مردم است و تاکنون اقدامات انجام شده در جهت دفاع از کشور نیز برای مردم بوده است.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در پایان عنوان داشت: پایگاه شهید مجید راهبر پایگاهی استراتژیک در قلب سواحل مکران و محلی است برای مقابله با استکبار جهانی و ایجاد امنیت در منطقه است.

به گزارش فارس، در پایان از خدمات پنج‌ساله حمید ملایی تجلیل و یعقوب صادقی به‌عنوان فرمانده جدید پایگاه دریایی شهید مجید راهبر شهرستان سیریک معرفی شد.

انتهای خبر /۸۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول