کمک ۵ میلیارد تومانی «فولاد» هرمزگان برای مهار «کرونا»
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از کمک ۵۰ میلیارد ریالی شرکت فولاد هرمزگان به دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فرزاد ارزانی پیش از ظهر امروز در گفتوگوی خبری ضمن اظهار تاسف از شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: فولاد هرمزگان در لحظات سخت در کنار مردم این استان است. وی ضمن تشکر و حمایت از اقدامهای صورت گرفته در جلوگیری از شیوع بیشتر کروناویروس در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: فولاد هرمزگان در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی و همیاری با استانداری هرمزگان و دانشگاه علوم پزشکی در جهت کنترل بهتر شیوع ویروس کرونا و بهبودی بیماران مبتلا به این بیماری مبلغ ۵۰ میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات و وسایل مورد نیاز بیماران کروناویروس اختصاص داده است. مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان همچنین به اقدامات پیشگیرانه فولاد هرمزگان در مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح شرکت اشاره کرد و گفت: افزایش آگاهی از طریق پورتال سازمانی، شبکههای اجتماعی و پخش پمفلت های آموزشی، تعطیلی رستورانها، ضدعفونی کردن و گندزدایی ناوگان حمل و نقل و ساختمانها، تب سنجی مستمر از پرسنل هنگام ورود به شرکت، کاهش زمان حضور نیروهای ستاد، غیر فعال کردن اثر انگشت و الزامپرسنل در استفاده از کارت، لغو ماموریتها، اعطای مرخصی به پرسنل دارای علائم سرماخوردگی، کاهش زمان حضور پرسنل و تعطیلی پرسنل ستادی از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین از جمله اقداماتی است که تاکنون انجام پذیرفته است. انتهای پیام/۳۲۶۴
13:32 - 29 اسفند 1398