اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ساماندهی گلزار شهدای قشم چشم انتظار کمیته برنامه‌ریزی

مدیرکل بنیاد شهید استان هرمزگان گفت: اعتبار ساماندهی گلزار شهدا در کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری‌ها مصوب می‌شود و با تامین ۱۲۰ میلیون تومان می‌توان پروژه قشم را در سال‌جاری به پایان رساند.

ساماندهی گلزار شهدای قشم چشم انتظار کمیته برنامه‌ریزی

عطا ناوکی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم، اظهار داشت: اعتباری که برای ساماندهی گلزارهای شهدا در نظر گرفته می‌شود از محل اعتبارات استانی است که سازمان مدیریت در اختیار فرمانداری‌ها قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه در نهایت این اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری‌ها مصوب می‌شود، افزود: معمولا ساماندهی گلزارها با اعتبارات مصوب طی یک سال کافی نیست و به هم منظور اجرای پروژه فاز بندی وطی ۲ الی سه سال تکمیل می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان هرمزگان تصریح کرد: در همین راستا فاز اول گلزار شهدای قشم در سال گذشته آغاز و به گونه‌ای طراحی شد که لطمه‌ایبه قبور مطهر وارد نشود و زیارت آن نیز برای زائران به سهولت ممکن باشد.

ناوکی ادامه داد: بر اساس برآوردهای انجام شده اتمام این پروژه به ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که برای تامین آن خواستار کمک از سوی فرمانداری و سازمان منطقه آزاد قشم هستیم.

وی اضافه کرد: در صورت تامین این اعتبار این قول را به شهروندان و خانواده شهدا می‌دهیم که ساماندهی گلزار شهدای این جزیره در سال‌جاری به اتمام برسد و پروژه به فاز سوم کشیده نشود.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول