اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شناسایی و دستگیری قاتلان جسد کشف شده در جنگل‌های میناب

با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی میناب در کمتر از 24 ساعت پس از وقوع قتل یک جوان 22 ساله در جنگل های این شهرستان ، عاملان قتل شناسایی ودستگیر شدند.

شناسایی و دستگیری قاتلان جسد کشف شده در جنگل‌های میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نادر کریمی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: در پی تماس تلفنی دهیار یکی از روستاهای تابعه این شهرستان مبنی بر کشف جسد مردی با دستان بسته و صورت خونین در جنگل‌های اطراف روستا، بلافاصله موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در بررسی تخصصی هویت مقتول (جوان 22 ساله) را شناسایی که مشخص شد مقتول بوسیله سلاح گرم به قتل رسیده که مامورین تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل متواری آغاز و با انجام تحقیقات میدانی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی به خانواده مقتول مظنون و با هماهنگی قضایی، پدر متوفی و دو فرزندش را در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر کردند.

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های فنی به‌عمل آمده پدر مقتول لب به اعتراف گشوده و معترف شد که فرزندش به‌دلیل اعتیاد شدید به مواد مخدر شیشه هر روز به بهانه‌های مختلف با اعضای خانواده به جهت تأمین هزینه مواد مخدر درگیری داشته که با توجه به مشاجره و تهدید مادر خود توسط مقتول در روز حادثه، با همدستی دو برادرش او را به جنگل‌های اطراف روستا برده و با شلیک چند گلوله وی را به قتل رسانده و در جنگل رها نموده و از محل متواری شده‌اند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان میناب با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل متهمان یک قبضه سلاح جنگی کلاش کشف شد، اظهار داشت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول